|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Thursday 08-11 Denmark - The Rock - Copenhagen Friday 09-11 Holland - Romeijn - Leeuwarden Saturday 10-11 Holland - Waterfront - Rotterdam Sunday 11-11 Germany - Matrix - Bochum Monday 12-11 - off Tuesday 13-11 Germany - Martkhalle - Hamburg Wednesday14-11 Germany - K17 - Berlin Thursday 15-11 Germany - Batschkapp - Frankfurt Friday 16-11 Switzerland - Transilvania Live - Erstfeld Saturday 17-11 - France - Le Portail Coucou - Marseille Sunday 18-11 - Spain - Mephisto - Barcelona Monday 19-11 - off Tuesday 20-11 - France - La Locomotive - Paris Wednesday 21-11 - UK - Scala - London Thursday 22-11 - UK - Rock City - Nottingham Friday 23-11 - Ireland - The Voodooo Lounge - Dublin Saturday 24-11 - Ireland - An Cruiscin Lan - Cork Sunday 25-11 - Scotland - Cathouse - Glasgow Monday 26-11 - off Tuesday 27-11 - France - Antipod - Rennes Wednesday 28-11 - Belgium - Biebob - Vosselaar Thursday 29-11 - Germany - Backstage -Munich Friday 30-11 - Austria - Planet Music - Vienna Saturday 01-12 - Germany - Eastclub - Bischopswerda Sunday 02-12 - Denmark - tba - Aalborg Monday 03-12 - Norway - tba - Oslo for further info: vain prod 0031-78-6744121 www.gorgoroth.org www.myspace.com/gorgorothmyspace http://blog.myspace.com/160310525 Jammer dat Vain Prod. hierachter zit, zij waren samen met Metallysee verantwoordelijk voor de afgezegde Enslaved/KoK/Marduk tour. Ben dus benieuwd of deze tour zal plaatsvinden, zo ja ben ik zeker in het altijd gave Leeuwarden te vinden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Leeuwarden, aanwezig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ah, romein waarschijnlijk wel even aanwezig! schijnt live alleen niet zo denderend te zijn hehe Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dat lag eerder aan Metallysee dan aan Vain, dacht ik zo. Ik zie deze tour wel gebeuren iig. |
|
Leeuwarden, aanwezig. Bla |
|
quote:+1 |
|
+2 She Said Destroy in Black New York |
|
Twee keer gezien, twee keer ruk! Zo enorm arrogant dat ze zijn, dat gaat me iets te ver. Ik hou ook van Satan, maar je kan het ook overdrijven. Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Heb ze ruim 10 keer gezien...de ene keer erg goed, de andere keer klote....toch ben ik er weer bij. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zo is het maar net idd... Ben ook al eens weggelopen omdat ze zo ruk waren, maar heb ze ook al een paar keer een geniaal optreden zien doen! |
|
quote: +3 |
|
Opmerkelijk: Waterfront ipv Baroeg |
|
quote: Boeiuh Waterfront is een leuke tent. |
|
Jazeker, maar het viel me gewoon op Ook Arkhon Infaustus is er in Waterfront bij! |
|
quote: In Leeuwarden zijn ze vast eeeenorm goed. Een oude kerk, wat wil je nog meer als satanist. [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 05-06-2007 20:41] |
|
vief letters |
|
quote: +4 spelfout weggehaald... |
|
ha leuk die spelling toch altijd weer Romeijn. Gewoon Romein is genoeg. You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
ow cool, Gorgoroth en Arkhon Infaustus. Welke zaal is trouwens leuker om naar toe te gaan, we komen uit enschede dus de reistijd is voor allebei hetzelfde. |
|
Dat lijkt me duidelijk Leeuwarden. |
|
quote: Leeuwarden=vet cool You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Dat betekent dus dat het live een ongeïnspireerde zaadband is. Als je 10 shows geeft, moet je 10 keer goed presteren als je het niveau van Gorgoroth hebt bereikt. (Dit natuurlijk excluis externe factoren als een gaye geluidsman of iets dergelijks.) Ik zie in ieder geval geen reden de gok te wagen en naar een van de tenten af te reizen, en het risico te lopen dat ze wederom een volledige wanprestatie leveren. |
|
quote: Aanwezig!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:Dit is natuurlijk onzin en een goedkoop excuus om Gorgoroth weer af te kraken. Geen enkele band speelt 10 uit 10 goed, maar goed...we weten wie het zegt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gaat 1349 niet mee? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |