|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 24 november: Amorphis (FIN), Swallow The Sun (FIN), Insomnium (FIN) Entree: €12,50 Zaal open: 20:00 Aanvang: 20:30 |
|
Kijk dat is nu een leuke package voor een zeer mooie prijs. |
|
Ik ga proberen bij beide NL shows aanwezig te zijn |
|
Vanavond alweer! Effe topic omhoog schoppen. an evil incarnation of DEATH! |
|
Ja. zin in Kan helaas Amorphis niet afkijken ivm de trein maar ik kom voornamelijk voor STS |
|
quote: Heb STS tot nu toe 2x een prima show weg zien geven, dus je kan je lol op vanavond denk ik an evil incarnation of DEATH! |
|
Ja ik ook zoiets. Vanavond spelen ze 50 minuten dus dat komt helemaal goed |
|
Vanavond nog een keer! Hopen dat het net zo tof wordt als gisteren |
|
Was goede show van alledrie de bands. Geluid bij Swallow the Sun was echt fantastisch, alleen de zang niet te verstaan. Maar overall hele toffe avond. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote: Verkeerde topic. Ik wil vanavond weer! |
|
quote:Dan ga je toch? |
|
Hmm.. Dordrecht is niet eens zo ver weg.. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote: Ik kan helaas niet. |
|
Gaafheid! Mijn nek doet nog zeer van Swallow The Sun |
|
quote:van het stil staan zeker.. pfff wat een duffe band is dat zeg Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nee, van het headbangen Gewoon 4 nummers van het debuut! Heersch! <-- doombangen |
|
quote: Ooooooh Lieehieeees *zucht* Swallow the Sun heerscht! |
|
quote:*hyper hyper* Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: *stuiterrrrr* |
|
En mijn nek doet nog steeds zeer |
|
quote:piepert.. je bent ook niets gewend Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja inderdaad. Hier geen last van een zere nek, ik pro ik |
|
quote:De keren dat ik nog headbang zijn inderdaad zeer spaarzaam. Masseuses aanwezig toevallig? |
Index / Concerten |