IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Vampierentanden Vorige pagina
lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 04-02-2002 22:20 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

ziet er wel leuk uit, maar ik wil toch liever niet dat mensen aan mijn tanden beginnen te veilen, ik vind het zo al niet leuk om naar de tandarts te gaan
Ik zou wel voor bijvoorbeeld carnaval gewoon zo ff valse hoektanden insteken, maar laten veilen of iets dergelijks krijgen ze in mijn mond niet zene


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


UnDEAD
Immortal? I hope not!
Usericon van UnDEAD
Posted 05-02-2002 22:15 by UnDEAD Wijzig reactieProfiel van UnDEADQuote dit berichthttp://undead.thegraveyard.org/

Ik heb zelf redelijk puntige hoektanden, die nog een stukkie uitsteken ook (vraag maar aan Vampie ), maar zou ik ga ze echt niet nog scherper ofzo laten maken... Lijkt me ook dat het puntje dan erg snel af breekt als je voor de lol eens een appel of een biefstuk hapt ofzo...


That is not dead, which can eternal lie, yet with strange aeons, even death may die - H.P. Lovecraft


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 08-02-2002 23:13 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik vind vampierentanden wel iets hebben. Zelf heb ik ook vampierentanden thuis, maar die zitten niet echt comfortabel. Om mijn tanden scherp te laten vijlen vind ik te ver gaan. Die van mij zijn puntig genoeg.


the only pleasure is pain


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-02-2002 23:14 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2002 21:47 schreef Greycloak het volgende:
Hey FireFox, werk aan de winkel jongen!

haha ik heb al afgesproken dat ik het niet zo doen (impulsieve gedachte van ja en na enig nadenken toch op nee uitgekomen )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 08-02-2002 23:37 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Aiaiaiaiaiaiai.... Dilemma! Als je zoiets doet ben je toch niet helemaal fris... Maar daarentegen... Ook wel weer erg aanlokkelijk! Ik heb iets met vampiers! Ik kan me prima inbeelden dat mensen 'customized vampire fangs' via internet bestellen - bijvoorbeeld. Altijd handig bij het maandelijks ritueel op het kerkhof, n'est ce pas?


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 08-02-2002 23:39 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 8 februari 2002 23:37 schreef Paulien.broeren het volgende:
Aiaiaiaiaiaiai.... Dilemma! Als je zoiets doet ben je toch niet helemaal fris... Maar daarentegen... Ook wel weer erg aanlokkelijk! Ik heb iets met vampiers! Ik kan me prima inbeelden dat mensen 'customized vampire fangs' via internet bestellen - bijvoorbeeld. Altijd handig bij het maandelijks ritueel op het kerkhof, n'est ce pas?



Bestel ze niet te snel, ze zitten voor geen meter. Ik heb ze zelf ook, en ze zitten nog steeds netjes in het doosje waarin ze verstuurd werden, na 1x dragen.


the only pleasure is pain


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-02-2002 12:16 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Heeft niemand de (overigens compleet belachelijke) uitzending van "Jambers" gezien een paar weken geleden over nightcreature Erica, die dus ook een paar echte fake vampierentanden heeft en het leuk vindt om bloed te drinken, want: ..."ja, in bloed zitten alle nodige vitamines enzo, en er is echt géén risico op aids besmetting, dat heb ik allemaal opgezocht"...
het enige wat ik gedurende de hele uitzending dacht was iets van 'kind, grow up.' Zoiets is meestal erg grappig om naar te kijken, andere mensen zien sukkelen in hun eigen dwaasheid enzo, héhé, maar zelfs dit ging hier niet op. Twas erg zielig, en dat kind heeft zowat iedereen die in het zwart rondloopt belachelijk gemaakt.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 10-02-2002 21:41 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

zit ik net ook nog te bedenken:

Ik bijt heel vaak per ongeluk op mijn wang/lip. Ook als ik in slaap aan het vallen ben (dan ontspant mijn kaak en klapt met een rotgang op elkaar, soms tong ertussen *au*).

Stél dat ik vampierentanden had... dan had ik nu ook flink wat gaten in mijn wangen/lippen *au*

Doet zowieso nu al zeer als ik bijt... geregeld loop ik met vette ontstekingen rond in mijn mond agv mijn gebijt...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 12-02-2002 12:24 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik vind het er wel gaaf uitzien.
Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer zielig (met dat aanvijlen enzo).

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 12-02-2002 12:25]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-02-2002 12:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik vind het sneu, het heeft geen enkele nut, en het lijkt me niet echt gezond voor je gebit.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 12-02-2002 20:30 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Je zou maar per ongeluk met die tanden op je lip bijten


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 12-02-2002 21:00 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2002 12:16 schreef Asherah het volgende:
Heeft niemand de (overigens compleet belachelijke) uitzending van "Jambers" gezien een paar weken geleden over nightcreature Erica, die dus ook een paar echte fake vampierentanden heeft en het leuk vindt om bloed te drinken, want: ..."ja, in bloed zitten alle nodige vitamines enzo, en er is echt géén risico op aids besmetting, dat heb ik allemaal opgezocht"...
het enige wat ik gedurende de hele uitzending dacht was iets van 'kind, grow up.' Zoiets is meestal erg grappig om naar te kijken, andere mensen zien sukkelen in hun eigen dwaasheid enzo, héhé, maar zelfs dit ging hier niet op. Twas erg zielig, en dat kind heeft zowat iedereen die in het zwart rondloopt belachelijk gemaakt.
Jambers maakt er ook graag een freakshow van,hè ...nu denken alle VTM-kijkers dat goths halve garen zijn...naar de ballen met Jambers!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 12-02-2002 21:10 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

ik heb die aflevering gezien ja, vod het wel eens snel masken, maar uit mijn nek moet ze blijven.
In bloed zit veel vitaminen, je in mense vlees ook, ik eet dat toch ook niet??


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen