![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Geen Misty Mourning? ![]() ![]() |
|
Nope. ![]() |
|
Aankomende vrijdag dus! Die dag zal ook ons eerste wapenfeir, getiteld "Rehearsal 2007" te verkrijgen zijn, voor de prachtige prijs van 2 euro! (En die prijs blijft ie!) ![]() |
|
Vanavond! ![]() |
|
Succes vanavond en morgen Koennie ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Spanks. Benieuwd hoe het gaat met mn poot, hehe ![]() |
|
Ga je zitten? Wel voorzichtig doen he? ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik moet wel zitten staan kan niet. en natuurlijk doe ik voorzichtig, anders kan ik zeker niet naar Wacken ![]() ![]() |
|
quote: Heel goed. We willen je gaarne weer mee hebben naar Wacken ![]() ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Context moest helaas op het allerlaatste moment afzeggen om medische redenen. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |