|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand hier bekend met dit fenomeen? quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
is er al een metallica neusfluit coverband? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Een stel Aboriginals die de songs vertolken op hun Didgeridoo lijkt me eigenlijk wel gaaf. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: idd.. |
|
Soms als ik een fikse scheet laat lijkt het ook wel wat op metallica |
|
Kom op jongens. Dit is een serieus bandtopic. Anders had ik hem wel in "Onzin" geopend. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Na Apocaliptica ook nog dit |
|
ik heb 8 jaar harp gespeeld, maar Metallica is toch niet het eerste wat in me opkomt om te coveren... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Jij .. harp? |
|
quote: kleine meisjes hebben soms grote verrassingen er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:Kun je wel bij de snaartjes dan? |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Nou dan kan dat Harptallica wel meteen opdoeken, zeg! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:interpretatie is ook een vak er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Onzinnige uitspraken doen ook, trouwens. Dat ik nooit bedacht heb om met mijn bas latin funk te gaan spelen betekent toch niets voor latin funk zelf? Wat jij dan nou echt wil zeggen met je statement gaat echt volledig nergens over Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:ow jah... ik maak ook een gewéldig statement! een opmerking plaatsen of een reply geven is nog steeds niet hetzelfde als een statement neerzetten wat de meneer van de scheet en de meneer van de neusfluit overigens wel doen er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Of het een onzinnig of geweldig statement is, het is een statement. En wat wil je er nou mee zeggen dan? He? HE? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:beetje een dwingelandje jij hè? heb je niet genoeg aandacht gekregen vroeger of verveel je je? ik wil niet meer en niet minder zeggen dan dat daar staat btw er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Een beetje? Niks een beetje! Ik verveel(de) me. Bedankt voor je nuttige uitspraak dan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:my pleasure mutsj er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik vind het wel wat hebben..eens ff kijken of ze nog meer hebben.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
dit meen je niet signature |
|
quote: *sproeit koffie* God, Harptallica. Ik denk dat het net zo slecht is als de naam doet vermoeden. Verrassend triviaal |
|
Of mondharp? tjoinktjoinktjoink.. sad but true! tjoinkploink. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: het is "tjoink-tjoinktjoinktjoink" signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |