|
Auteur: |
|
|
Ik ken ze ook nog. In de allerlaatste bezetting was Lucienne Janevski (Lost in Misery) zelfs zangeres. Ze is jaren geleden naar de US verhuisd. Ondertussen is de band opgehouden te bestaan. |
|
ondanks de doorstart? Hersenloze Mayonaise eten |
|
Nou...ik heb nog wat foto's gevonden http://www.pbase.com/hattema/phantom_blue_arena__sleepinn_amsterdam_march_10th_1994 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Gaaf!! Kan me nog herinneren dat er destijds een special in de Aardschok stond over de vrouwen in de metal met o.a Aaron Lee, Vixen, Lita Ford! Die heb ik toen toch wel heel aandachtig doorgelezen want daar zaten echt lekkere dames bij!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik kende ze eigenlijk niet, maar klinkt zeker niet verkeerd. "Time to run" blijft een heerlijk nummer. |
|
quote: Hehe, oeps, is al van 3 jaar geleden... [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 23-07-2010 20:18] Bareuh... |
|
In mijn collectie staat het zo, ook bijv. Dickinson, Bruce of Rock, Rob... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Bij mij ook, hoor... Oh wacht... ik heb niks van Aaron, Lee. Wel van Ford, Lita. Bareuh... |
|
Lita Ford,Lee Aaron,Vixen,Phantom Blue,Girlschool,Chrissy Steele,Femme Fatale,Ice Age,Rockbitch,Cycle Sluts from Hell,enz,enz, =) |
|
quote: Je moeder. |
|
Plaatje doet het niet? |
|
Geweldige band was dit idd, bijkomend detail was dat deze dames zelfs erg goed konden spelen (de gitaristes konden zelfs shredden, iets wat in die tijd werd gedomineerd door mannen van o.a. shrapnel records) Check maar es het nummer "Going Mad" van hun debuut, doet bij vlagen aan Chastain denken (Vooral ook de zang). |
|
die picture disc ligt hier ook nog ergens, maar idd een aangenaam klinkend bandje was het. |
Index / Heavy Metal |