|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ook Queen heeft lekkere nummers toch? Het is geen Priest hoor signature |
|
quote: hij begon Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:wel alletwee bands met een profpoot. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jij hebt écht geen verstand van goede muziek, he? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Over smaak valt niet te twisten. |
|
Klopt. Over de kwaliteit van muzikanten en hun muziek echter wel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Inderdaad. En Deep Purple is zo 1 van die bands die je niet moet afbreken op vlak van de kwaliteit van de muzikanten. |
|
En alleen daarom al blijft het feit dat Lars Ulrich zichzelf als slagwerker zou melden om je dood te lachen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Gaat hij dan ook zo'n bekken trekken? |
|
Ik ben bang dat ik het niet eens wil weten.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Welke bekken? De right of de china? En hoe trek je die? Boeiender |
|
Lars trekt altijd van die rare bekken als hij drumt. |
|
quote: Oh, maar dat is drummers eigen denk ik hoor, ken er zat die ook gekke bekken trekken. Boeiender |
|
Meld zich... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hihi. Boeiender |
|
Zie je hem al bij Deep Purple |
|
quote: Lijkt me een betere combi dan met Ulrich. Boeiender |
|
Ik bedoelde Ulrich [Dit bericht is gewijzigd door Vardek op 06-01-2009 9:46] |
|
Joh.... Boeiender |
|
quote: Dank mijn waarde, ik zou die combi ook wel zien zitten... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Beste nummer! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hahaha, wie zou dan dit nummer moeten zingen? Roger Miret van Agnostic Front zeker? God, zo'n loze hardcorestem erbij zou echt de verkrachting van de eeuw betekenen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Man, Freddie Mercury had de meest goddelijke stem ooit. |
|
Elke keer als deep purple op last fm voorbijkomt word mijn koptelefoon gejat. (ok, tegenwoordig geef ik hem automatisch weg om boze blikken te voorkomen, maar toch, waarom zorgen ze zelf niet dat ze het op hun eigen compu kunnen luisteren, stomme studiegenoten) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |