|
Auteur: |
|
|
Jullie doen het er gewoon ook om..... Maar ik geef uiteraard niet op, dus Misty Mourning samen met Born to Break even en Tourettes Syndrome in de Cave wees erbij, je kan de bands checken op: www.myspace.com/tourettessf4l www.myspace.com/mistymourning en op www.myspace.com/borntobreakeven flyertje erbij! We zijn overigens druk bezig met regelen van optredens in Utrecht, dus dat komt over een tijd ook nog, als het goed is staan we over een tijd ook in Rotterdam en we zijn nog in overleg over een optreden in Hoogeveen. De tour gaat uitgesteld worden en we gaan binnenkort weer nieuwe opnames maken. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 10-06-2007 19:09] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Wat een kutband. |
|
quote:ik vind het wel gaaf, vooral hoe ze verschillende tempo's en maatsoorten door elkaar gebruiken |
|
Ik geef dit topic een kans, maar als er weer, zoals in de andere 3 topics, alleen maar over en weer geflamed gaat worden komt er een mooi glimmend, vettig, slot op dit topic. "Negeren" lijkt me het devies dus. |
|
quote: Yeah, right, like that'll ever happen... |
|
Krijg aids en sterf een gruwelijke dood, wie er ook achter deze mislukte grap zit, kap er nu eens mee, sneue hond.lollig is het allang niet meer. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hmm ja nu je het zegt, net toch maar even gaan luisteren. Ik voel me er door geraakt, ik als vrouw zijnde. Het kan niet anders of deze nummers zijn speciaal voor vrouwen gemaakt. |
|
... *KUCH* ... |
|
Sorry Snaack |
|
Doe alsjeblieft een slotje man, kan jouw het schelen Fuck the world and fuck you |
|
Bij een optreden in R'dam ben ik er absoluut bij! |
|
Alweer de Tourettes? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:+1. dat wordt weer een onderbroek smijten in de richting van de drummert. Fuck the world and fuck you |
|
Ben ik de enige die die poster zo lelijk vind? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Apart gebit heeft die skull .... |
|
Het heeft geen Metal-archives pagina dus het is niet hip. |
|
quote: Ik neger, jij negert, wij negeren? |
|
Hijjjjjjjjjjjjjjjjjjjj is een transeksueel.. hij werkt in een bordeel. Van s`ochents vroeg tot laat vijf. is hij een omgebouwd wijf. Hijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Etc etc Ergo Slotje [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 10-06-2007 20:18] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:1 neger, 2 negeren |
|
Okay, jullie krijgen wat jullie willen. Toedeledokie |
Index / Heavy Metal |