IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Memento Mori
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-06-2007 19:31 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

T laatst had staalman me op deze band gewezen, en zowaar het heerst!
De zanger is wederom Messiah Marcolin, ook bekend van Candlemass en Mercy. De muziek is alleen wel degelijk anders, iets progressiever in ieder geval.

Kon nog geen topic vinden, dus bij deze

PS het laatste gedeelte van Heathendom

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 10-06-2007 19:33]

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-06-2007 19:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nou de band Hexenhaus nog en dan heb je een goede smaak ontwikkeld!

Maar gaaf is het he! Zoals Snowy Shaw drumt

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Dirge for november
Posted 11-06-2007 8:28 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Zekers, echt wel goede muziek. Hexenhaus heb ik nog niet kunnen vinden. Hexenhaus heeft wel een andere zanger toch?

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-06-2007 9:45 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2007 8:28 schreef Dirge for november het volgende:
Zekers, echt wel goede muziek. Hexenhaus heb ik nog niet kunnen vinden. Hexenhaus heeft wel een andere zanger toch?

Inderdaad ook een andere zanger, maar muzikaal gezien erg op elkaar lijkend. Messiah zingt trouwens niet op de 3de van Memento Mori mee (La Dance Macabre)de 4de is hij echter wel weer van de partij.

Dirge for november
Posted 11-06-2007 10:55 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb alleen de eerste twee van memento mori. Zijn die 3e en 4e nog de moeite?

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-06-2007 11:08 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Jawel hoor, zeker de vierde "Songs For The Apocalypse vol.IV" want daar zit Messiah er weer bij.. Alle platen zijn gewoon goed, de 1ste en 2de zijn echter de uitschieters. Zit nu die laatste te luisteren en hij is toch eigenlijk net zo heerlijk als de eerste 2.

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 11-06-2007 11:37 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

De derde cd, zonder Messiah, La dance Macabre is ook zeer zeker de moeite waard.

bub

Dirge for november
Posted 11-06-2007 15:22 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

ik moet ff rust houden, anders krijg sterf ik nog van een overdosis messiah luister t laatst ook veel candlemass namelijk. Eerst de eerste twee cds van memento mori maar even beter leren kennen, dan volgt ongetwijfeld meer

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 11-06-2007 15:23]

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 11-06-2007 20:58 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

goed bezig

En tjek ook Hexenhaus!! [edit]da was al gezegd dus

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-06-2007 20:59]

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-07-2008 19:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Net ' Life, death and other morbid tales aangeschaft; ben benieuwd!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com