|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
op 14 en 15 juli vind in lottum het weistock festival plaatst... www.canix.nl/weistock bij venlo niet geheel metal, maar voor de headbangers toch een hoop orkesten om te checken: zaterdag Nailpin (punkrock) Patatje Metal (metal smartlappen) Herman Berhuis (entertainment) Synchronicity (police tribute) Goodweatherdaughter (singer songwriter) Coma (metal/rock ballads) Sparrow Falls (hardcore) Blind Sight (metal) State: Chaos (thrash/death metal) Barbed Wire (thrash metal) Darker (singer songsampler) Andre Hazes Imitator (smartlappen) zondag Nuh (idiote covers) Present Danger (metallica tribute) Three Amigos (cash in metal/rock jasje) Gino's Eyeball (punkrock) I Am A Doctor (rock) www.canix.nl/weistock |
|
Aaanwezig voor Blind Sight, als het goed is |
|
Afwezig, ivm vakantie |
|
oja, er zijn ook gratis kaarten te winnen met de prijsvraag |
|
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat Delain ook speelt? Verder leuk programma jammer dat wij niet kunnen... |
|
+2 Erg relakst festivalletje, maar helaas ook niet haalbaar voor ons dit jaar. |
|
Misschien dat we de zaterdag komen, zondags moet ik zelf spelen in Losser op Parelpop |
|
quote:zou tof zijn, is dat weer het tweede weekend van juli? |
|
hopelijk wel, maar ik kan nog niks gaan beloven via een forum [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 12-06-2007 18:41] |
|
3e weekend... Weistock is altijd het 3e weekend van juli! |
|
ochjoa, bedoel ik. het 2e weekend na de kermis |
|
Patatje Metal dus |
|
yooow, over een dikke week alweer |
|
en up: komend weekend al mensen!! |
|
Helaas niet aanwezig. Ik zou alleen voor Blind Sight die kant op gaan, maar ruim 30 euro (treinreis + toegang) is me toch iets te prijzig. |
|
Ik heb spontaan helemaal vergeten dat het weer Weistock tijd is dit weekend! Helaasch, heb al andere plannen. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
zonde zonde! |
|
quote: Veel plezier he! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
thnx!! dat zal wel lukken. de voorbereidingen lopen van een leien dakje deze editie! |
|
Nice Enne, je weet vast niet toevallig of ze dit jaar wèl ijs hebben bij de ehbo??? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Morgen party party Will the people in the cheaper seats clap your hands? All the rest of you, if you'll just rattle your jewelry! |
|
die had je vorig jaar kunnen halen bij de catering! of bedoel je raketjes? |
|
quote: Ook dat is een mooi iets voor op festivals maarre, ik had ijs nodig voor mijn gekneusde neus [jaja, laatste gig van Mangled goed doorstaan ja] en dat bleek nergens te vinden, dus het werd een bevroren meloen Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
vet zielug! |
|
Ahahahaha moest dat nou! Donders, die zwagert van mij! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |