|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Kon vooral MH waarderen. Jammer dat Arch Enemy zo kort speelde. Foto's staan online op www.pacoweekenstroo.com. |
|
Tsjonge jonge, wat zit iedereen hier nou te zeiken over Dragonforce, stelletje azijnpissers, get a sense of humour! Ik ben helemaal geen power metal fan, maar kom op, Dragonforce was fokking hilarisch, heb me kapot gelachen! Ze leggen het er werkelijk méters dik bovenop, dat intro al, als je dáár de humor niet van in kunt zien... |
|
Ik wou net zeggen, vindt er dan helemaal NIEMAND Dragonforce leuk? Stelletje gays! Het is dat er van die andere baggerbands speelden, anders was ik zeker gegaan! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 02-12-2007 18:07] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
NI slecht eigenlijk alleen spijtig da machine head rotzooi is herman li willek wel 'ns bezig zien |
|
quote: Door je vaag getyp lijkt het 1 naam. Overigens ik denk dat je het een keer live wil zien, en daarna nooit meer. |
|
quote: ja dat is mijn Vlaams accent weet je |
|
Hierbij nog wat foto's van afgelopen vrijdag, de rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com onder Fotos -> Festivals -> The Black Crusade. Shadows Fall Arch Enemy Dragonforce Trivium Machine Head |
|
quote: Ik wou net zeggen... |
|
Heya! Dit valt onder de noemer reclame maar toch willen we even deze wedstrijd onder jullie aandacht brengen Was jij op 30 november in de Heineken Music Hall? Heb je nog steeds nekpijn van Machine Head, Trivium, Shadows Fall, Arch Enemy of DragonForce? Lees dan snel verder! Om de beste metaltour van 2007 nog wat mooier te maken mogen wij samenwerking met Dean en DDrum een gitaar en drumstel weggeven! Maar wil je hier kans op maken dan moet je het volgende doen: Ga naar de Free Shit pagina op http://www.roadrunnerrecords.nl en kijk naar de beelden die gefilmd zijn van het publiek tijdens Machine Head, Shadows Fall en Trivium. Zie jij jezelf terug in deze beelden? Vul dan het formulier in en stuur een foto van jezelf naar info@roadrunnerrecords.nl! Op deze manier maak jij kans op een van de prijzen! Mocht je jezelf niet zien maar was je wel aanwezig? Email een foto waarop duidelijk te zien is dat jij aanwezig was bij The Black Crusade! |
|
quote:Dat is niet eerlijk!! Metalshots was er niet bij! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |