IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Doom Compilatie
Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-06-2007 20:45 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Samen met nog een paar lui ben ik bezig een doom-metal compilatie album neer te zetten.

We zijn al een poosje bezig met het organiseren maar het begint nu eindelijk van de grond te komen. Sindskort is ook een krakkemikkig Myspace-account gelanceerd, check:

http://www.myspace.com/doomcompilation

Geïnteresseerde doombands kunnen zich binnenkort aanmelden, maar eerst
zijn we nog op zoek naar lui die ons willen helpen bij algemene promotie, het bouwen van de site, het onderhouden van de Myspace, het spammen van fora en meer dat soort ongein.

Roept u maar!

Vragen & Suggesties zijn natuurlijk ook hier welkom.

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-06-2007 20:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Bummer ik dacht een compilatie van werk van de crust/punk band Doom.

Fuck the world and fuck you

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-06-2007 20:55 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Nope, dit wordt één grote trage, zwartgallige, depressieve subwooferfetish.

Geen cruesly punk dus!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2007 20:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als je wat wilt regelen icm zm let me know

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-06-2007 21:08 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juni 2007 20:56 schreef Jenje het volgende:
Ik heb nog wel genoeg Covered In Ashes materiaal voor je hoor

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2007 21:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2007 21:08 schreef Judge M. het volgende:

Ik geloof niet dat jij je daamee hoeft te bemoeien Judge.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-06-2007 21:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja Judge. Jenje is niemand hier een uitleg verschuldigd.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-06-2007 21:17 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

tsssk, beavis and butthead weer bezig.

Fuck the world and fuck you

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2007 21:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

He Chel, zou wel fijn zijn als we sneller op elkaar reageren hor, straks denkt Judge dat we elkaar niet meer napraten

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-06-2007 21:18 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Cool Jenje, ik heb zo nog geen idee hoe we zm.com nodig zouden kunnen hebben maar als er wat is hoor je het wel.

Wat betreft Covered in Ashes dat komt ook wel goed.

Het idee is nml dat (ongeveer) 50 geïnteresseerde bands zich kunnen opgeven en een nummertje mogen afleveren, waarna elke band op 10 andere bands mag stemmen. De bands worden gekozen op basis van het aantal stemmen.
Kortom, de organisatie kiest dus geen bands, maar dat doen de bands zelf.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2007 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah nice idee, nummers van cia die er zijn zijn crappy, zal de anderen eens mailen wat ze er van vinden.

Maar ook zonder cia een top actie!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2007 21:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

een doomcompilatie zonder black sabbaths "black sabbath" is als een hoerentent zonder vrouwen.

verder hellhammers "triump of death"

ed: oh, alleen underground

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-06-2007 21:55]

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2007 8:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

mogelijk is officium triste een geschikte band voor dit project???

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2007 8:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

OT doet iig wel mee aan de Thergothon tribute van Solitude Productions! Ben ik erg benieuwd naar!

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 13-06-2007 9:02 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Deze compilatie is alleen voor ongetekende bands, daar valt OT dus niet onder.

Ik las dat er ook al een Skepticism tribute aan zit te komen. Nu dus ook eentje voor Thergothon, tja. Sentimentele mannetjes hoor, die doomsters.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2007 9:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach, ik vind dat ook altijd wel leuke manieren om onbekende bands te leren kennen ...

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com