|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Djeez, 0 replies. En dat pretendeert verstand van metal te hebben. Check dit eens effe man: www.myspace.com/lairoftheminotaur |
|
Vette band wel, alleen tegelijk met Waldrock. |
|
Vet! Misschien ga ik wel ff kijken in Extase! Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Je hebt dus geen verstand van metal wanneer je dit een kutband vindt en daarom niet replied op dit topic? [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 21-06-2007 13:03] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
mja ik vind het wel aardig, maar het is niet echt mijn stijl. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Leuke band, dat zeker wel! Misschien dat ik aanwezig ben in Gent in Frontline, maar ik durf het te betwijfelen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
|
|
Damn... dan kan ik niet... echt een geile band |
|
quote: Ja? Zijn het lekker hitsige geile knakkers? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Lieve mensen... Er is nog een mogelijkheid om Lair of the Minotaur in Nederland te zien, namelijk op donderdag vijf juli in Mevrouw Latenstaan te Zoetermeer. Lair of the Minotaur(VS) zal dan optreden met Capricorns(UK). De deuren gaan open om acht uur, de show begint rond negen uur. Entree is slechts vier euro Komt allen! [Dit bericht is gewijzigd door Latenstaan op 29-06-2007 16:30] |
|
Da's nog steeds ver weg Goeie bands, dat wel! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik kan geen info op de site vinden? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Vanavond (29 juni) spelen ze ook in de AlienMusicCave in Hoogeveen. Check www.alienmusiccave.nl |
|
quote: Damn, lekker op tijd... ik heb nu al 2 vloekende mensen aan de telefoon gehad... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Sja lekker op tijd ja. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Maar ja, het was wel tof!! Vooral Capricorn was erg gaaf. GVd wat een bruut geweld!!! |
|
quote: Als ik nu zou vertrekken, zou ik dan nog op tijd zijn Damn zeg, had dat even eerder gepost. |
|
Vooral omdat ik het 2 week geleden al van Bert had gehoord. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Haha, had het dan zelf gepost . Ik zag toevallig deze topic staan en toen heb ik het maar gepost haha. |
|
Komende vrijdag ACU in Utrecht, komende zaterdag Extase in TIlburg! Zeker komen checken als je de kans hebt! |
|
wordt hem helaas allebei niet Je moeder. |
|
quote: k.u.t. Suck my piss |
|
quote: Kuttie zeg, Waldrock. |
|
quote: Dat stond er toen ook nog niet op inderdaad. Maar nu wel, kijk maar op www.latenstaan.nl en op de myspace van Lair of the Minotaur. Dus, aanstaande donderdag, 5 juli, Lair of the Minotaur en Capricorns in Latenstaan. Deur open acht uur, aanvang negen uur, entree slechts vier eurootjes... Be there or be square! [Dit bericht is gewijzigd door Latenstaan op 02-07-2007 16:12] |
|
ga het proberen, wil graag capricorns wel zien. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |