|
Auteur: |
|
|
Woensdag 20 juni Vader + Belphegor + Requiem Zaal Open: 20.00 uur Aanvang: 20.30 uur Entree: Euro 12,- Wie o wie? |
|
hmmzz, dat is wel gaaf alleen, waarom op een fucking woensdag? Fuck the world and fuck you |
|
Ach, Vader en Belphegor zie ik wel op Graspop |
|
Graspop is gay. Fuck the world and fuck you |
|
Kutzooi, kan ik dus niet heen |
|
quote:Vanwege de enkel neem ik aan? |
|
Leuk! Maarre woensdag.. in Den Bosch |
|
Morgen alweer |
|
Vanavond zelfs al |
|
quote: In W2 zijn er bij mijn weten aan weerszijden van de zaal gelijkvloerse plateaus. Of is het een logistiek probleem? Sterkte iig |
|
Voornamelijk een logistiek probleem om in Den Bosch te komen. |
|
Dammit, ik wil echt graag gaan... maar morgen alweer onderweg naar hellfest en heen en terug vanaf haarlem is ook geen pretje... daarnaast gaat er niemand mee omdat ze allemaal blut zijn... bah! |
|
Zo, maar eens die kant op gaan |
|
Tering, wat was Vader vet *brakheid* |
|
quote: Heel lief dat je aan me dacht daar,smsen... maar dat hielp niet./ Even melden dat de bands super waren. Baal ik alleen nog maar meer. dat ik er niet bij was On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Maar toch kon ik het niet laten |
|
quote: Nee blijkbaar, gelukkig ga ik zelf beide bands ook nog wel zien On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Hey ik ook Zullen we samen gaan kijken? |
|
quote: pfff dan ineens wel? Ok deal haha. Waar ga jij ze zien dan? Waldrock en Wacken? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
yup Alhoewel ik er nog niet zeker van ben of ik wel speciaal naar Belphegor ga kijken op Wacken. Het was gisteren zeker niet slecht maar het viel volledig in het niet bij Vader |
|
quote: Ja maar als je nou toch op wacken bent, dan ga je toch wel even naar Belphegor. Ze kunnen live heel goed zijn.... Maar ze hebben vaak crappy geluid, On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Index / Concerten |