![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Xasthur - Suicide in dark serenity ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Placebo - Haemoglobin ![]() |
|
Watain - Puzzles of flesh "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Vet! NP: Placebo - Narcoleptic ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Foei! Generator is goed! Niet geweldig, maar toch! NP: the Embodiment - Legeon Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Beter dan the Embodiment, dat wel ja. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-06-2007 0:11] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Onder het kopje: "fok jou", dit: quote: ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Is SH al kapot? Dan kun je eindelijk komen bassen bij een goede band ![]() NP: Beatles - Strawberryfields Forever ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
enter shikari- when a jealous man finds a gun ![]() |
|
quote: Heeft Bitter Haervest een plaats vrij dan ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Shining - V Halmstad ![]() |
|
quote:Dat weet ik niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
nieuwe Nile ![]() ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: + A Dog-Eat-Dog World (!) Heerlijke multilayered synths, eigenlijk is de hele cd gaaf.. Bij de eerste luisterbeurt vond ik hem ook tegenvallen, omdat ie niet op de voorganger leek... na een hoop herbeluisteren viel het kwartje en kwam ik tot de ontdekking dat er veel meer in de muziek zit dan op 't eerste gehoor! Bard drumt trouwens ook wel lekker 'mechanisch' ... mooiste moment is eigenlijk nog die sample in Between the devil and the deep blue sea, dat je zo die voetstappen van iemand die richting een houseparty loopt hoort, vervolgens z'n shotgun herlaad, rolluik opengooit en begint te schieten... terwijl de muziek die op die party gedraait wordt (303 acid melodietje) overgaat in een Aborym stijl metalnr! Vet.. gauw weer eens draaien [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-06-2007 1:04] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Death - Zero Tolerance ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Metallica - Phantom Lord ![]() |
|
![]() ![]() BACK TO THE FRONT!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
Metallica - Motorbreath ![]() ![]() |
|
iets van Wanhoop ![]() |
|
Rascist! NIKS godvoordooomme ![]() |
|
Jeugd van Tegenwoordig - Shenkie Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Metallica - Fixxxer Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |