|
Auteur: |
|
|
Mooi kut dat het een donderdag is dus ófwel zit ik met Lain naar House en CSI te kijken óf mijn bierafspraak van de middag loopt uit en ik zit 's avonds nog steeds aan het bier maar niet in het centrum tenzij Lain mijn video gaat bedienen maar we wonen (nog steeds...) niet samen dus dattem... Wordt lastig. Maar wel succes! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ajoh gewoon komen, ut is pas om 1 uur afgelopen.. dus je kan vast wel ff, en anders verplaats je je bierafpraak naar het plaformtheater.. |
|
Geen weg! Stuurhut posse ftw. Bruce Banner |
|
laipuh! morgen/vandaag dus "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ohh ja das vanavond he? Misschien even kijken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
JAAH VANAAF iedereen moet gewoon komen, ut word zo tof |
|
Godver, wat heb ik daar een hekel aan, op de site staat aanvang 20.30, kom ik daar netjes op tijd, is er niemand en begint het een uur later! Ik heb gewoon echt zitten stressen om op tijd te kunnen zijn, laat het dan op tijd beginnen! Morgen gaat de wekker wel weer om 7 u. Nu ben ik nog maar even naar huis gefietst om iets nuttigs te doen. Bla |
|
Bla |
|
Zag het al! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Index / Concerten |