|
Auteur: |
|
|
Ik ga naar Wacken (met de bus vanuit de 013..) Losse kaarten... hmm.. geen idee eerlijk gezegd.. wellicht een aantal alternatieve platenboeren ofzo (The Rock, Boudisque, Metamania)... Ik heb werkelijk geen idee... |
|
vind wacken een beetje ver weg.....en paul moet onvoerd worden naar wacken, want die wil nog niet.....kan natuurlijk met anderen gaan I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik ga ook naar Wacken, maar ben wel van plan met zo'n busreis te gaan, vanuit Groningen overigens. Heb geen idee hoe je anders aan kaartjes moet komen trouwens. No regrets and no remorse... |
|
ik wil opzich ook heel graag heen...komen een paar bands die ik echt moet zien.....busreis???weet ik nog niet. ik moet ook van uit groningen....ik zie wel. Suck my piss |
|
Ik heb inmiddels mijn kaartje besteld bij http://www.metaltix.de [Dit bericht is gewijzigd door Demorpheus op 13-05-2001 17:37] |
|
Ultima probeert me wel over te halen, maar ik moet eigenlijk nog ff tegenstribblen. Dat deed hij ook toen wij hem mee naar Dynamo wilden hebben |
|
quote: Dacht toch dat dit aardig goed was gelukt afgelopen week bij suus....colin inmiddels ook al wat enthousiaster gekregen... Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18] |
|
Ik ga niet naar Wacken, want tis dan Eurorock...ietsje dichterbij enzo... |
|
Ik denk dat ik mij daar maar bij ga aansluiten... Lil oul' me hasn't really got the money to make it all the way to Wacken. eurorock it is then... |
|
Bint en ik gaan zeker naar Wacken... Zodra ik kaartjes heb besteld that is... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hebbie dat nou nog steeds niet gedaan!!! v |
|
LOL Bint: als je cut and paste gebruikt moet je er wel voor zorgen dat je de 'V' toets als laatste los laat, en die de 'CTR' toets! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hi Asherah Waar is eurorock??????? |
|
eurorock vindt plaats in neerpelt, ergens in vlaanderen... als 't je interesseert: www.eurorock.be [Dit bericht is gewijzigd door |MoRGaN| op 15-05-2001 14:28] |
|
waar kan j trouwesn kaarten kopen voor wacken, met busreis, zonder ceditcard?? |
|
Ik ga ook naar wacken lijkt me vanzelfsprekend. Moet ook vanuit groningen komen.. maar ik ga maar met de auto. Wacken Rules !!! In A world so Fundamentally weak, I see no beginning... Only The END !!! |
|
zonder credit kaart kun je ze in duitsland halen... goedkoopste vervoer is een wochenende kaart, 40 mark voor 5 man, voor de hele dag geldig in alle stoptreinen. Wel een week vantevoren gaan alleen, maar dat heet "indrinken". |
|
quote: Aha, da's opzich ook wel een goeie.. Nou broer, dat wordt dus komend weekend naar ja ouders (ik kan niet, heb het veelste druk) |
|
Ahja dus toen vroeg je mij Bint Weet je al hoeveel je er wilt... iig 2 voor jullie en 1 voor mij dus maarem... weet iemand waar ik die kaarten precies kan halen? (zo dicht mogelijk bij enschede 't liefst ) Please give blood. Vampires are an endangered species! |
Index / Algemeen |