|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben ook best wel op zoek naar witte lenzen. En dan helemaal wit, zonder stippen of wat dan ook. Misschien bij de betere opticiën? |
|
Bij de betere opticiën betaal je een fortuin voor die krengen [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 04-02-2002 20:22] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
bij pearle 50% korting op lenzen maar of ie zwarte lenzen heeft....weinig kans... |
|
quote: Hmm.. je hebt toch altijd een zwarte stip in het midden, nl. je pupil?? Of kun je ook geheel wit krijgen, en zie je dan vervolgens niet alles een beetje wazig.. .. ?? Ik vind het overigens geldverspilling, gekleurde lenzen kopen.. misschien als ik al lenzen nodig zou hebben EN ik ze extreem goedkoop zou kunnen krijgen dat ik het wel zou doen.. maar ik ga nu echt niets in mijn ogen stoppen , irritaties creeeren en er ook nog voor betalen |
|
Dat je een fortuin betaald voor die krengen is waarschijnlijk omdat die lullo's er een monopolie op hebben. *shit, 'k bedenk me net dat ik vanmiddag nog bij de opticiën was. Ogen weer laten testen, ze zijn gek genoeg beter geworden * |
|
Ik heb zelf dus ook lenzen. En zwarte lenzen heb ik zelf nergens gezien. Maar wel witte, en rode ( meer bruin ). Als je zonnelenzen neemt,die lijken wel veel op zwarte lenzen voor diegene die je aankijkt. Maar zelf die je er door heen als een zonnebril. Ik vond de zwarte en rode spiraaltjuhzz ook wel leuk |
|
quote: Ik weet ut niet, maar als het kan, helemaal wit zonder pupil wil ik wel van die dingen, dan lijkt het net alsof je ogen continu weggedraaid zijn... Ziek |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
http://www.lenzenbestellen.nl Ik heb verder geen ervaring met deze website, maar ze hebben wel vanalles. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hmm, ik moet ook weer eens naar de opticien om mijn ogen te laten testen... Gekleurde/figuur lenzen. Lelijk, duur, en klote voor de ogen lijkt mij. Mijn gewone lenzen zijn al irritant zat. |
|
klote voor de ogen? Nope totaal niet. Het zijn gewone lenzen. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Mijn gewone lenzen zijn klote voor de ogen. |
|
quote: Als je zelf ze in hebt, zie je aan de zijkant, kleine zwartje streepjes, die zijn zo irri |
|
Tja dan wordt het lastig ja. Ik draag zelf ook af en toe lenzen, maar na een dag dragen zijn m'n ogen ook rood Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Vind ik anders niet . Maarre mn ogen zijn de wel achteruit gegaan sinds ik lenzen heb |
|
quote: Tja dan wordt het lastig ja. Ik draag zelf ook af en toe lenzen, maar na een dag dragen zijn m'n ogen ook rood quote: Ik vraag me inderdaad af hoeveel je van die lenzen merkt qua zicht... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Hoe kun jij nou weten of mijn lenzen klote zijn? |
|
Lord Morgoth, als je maandlenzen hebt, moet je ze elke maand vervangen, anders krijg je rode ogen. En goed schoonmaken.. en als je ogen toch rood worden, en ze prikken.. dan helpt t nog wel om met "boorwater" ( o heet dat spul) je ogen te spoelen. ( moet je je lenzen wel uit doen, natuurlijk ) En blijven ze rood.. tja dan geen lenzen nemen, of even naar de opti( nogwat) gaan om andere vloeistof te vragen, dat wil ook nog wel eens helpen. [Dit bericht is gewijzigd door Blub op 04-02-2002 20:37] |
|
quote: Ik zeg toch ook dat ik dat niet VIND. en natuurlijk heb ik het dan over mn eigen lenzen.. duh |
|
Ik heb geen idee hoe mijn ogen gaan reageren op lenzen. Heb zelf -een heel klein beetje aan m'n rechteroog en -een heel klein beetje meer aan m'n linkeroog qua sterkte dus nog nooit lenzen gehad... |
|
Tegen mij werd gezecht ( zover k t nog weet) langzaam beginnen. Niet gelijk hele dagen je lenzen in doen. |
|
quote:Ja dat zeg je nu. Als ik zeg dat mijn lenzen klote zijn, waarop jij vervolgens antwoord dat je vindt dat dat niet zo is dan, nu ja, dan zeg je dat toch? Niet dat het veel uitmaakt, maar je gebruikte een smiley. |
|
Ok mijn fout. Sorry. kusje dr op |
|
quote: Daar ligt het dus niet aan. Ik heb harde lenzen (een conische en een sferische). Je kan jaren doen met die krengen dus daar ligt het niet aan. De goede vloeistof heb ik ook al (de duurste, maar daar heb ik wel het minste last van). Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik heb zachte lenzen, dus in jouw geval kan ik nix zeggen... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |