IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Uaral
aardaap
Usericon van aardaap
Posted 15-06-2007 19:12 by aardaap Wijzig reactieProfiel van aardaapQuote dit bericht

Kan iemand mij wat meer vertellen over de band geheten Uaral? Of kan iemand mij vertellen hoe ik aan muziek, cd's, kan komen. Het lijkt wel of er geen albums te krijgen zijn van deze geweldige band... Alvast bedankt voor goede tips.

[Dit bericht is gewijzigd door aardaap op 15-06-2007 19:15]

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 15-06-2007 19:28 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Mail Geert van Descent Productions eens.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2007 18:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

leuke muziek, veel harde up tempo stukken maken het goed

signature

Northward
Usericon van Northward
Posted 20-06-2007 19:34 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ik ken de EP 'Laments' en 'Sounds of Pain'. Prachtige muziek...veelal akoestisch met wat metal en een emotionele sfeer (misschien niet het juiste woord, maar misschien ook wel). De vocalen zijn bij deze band ook zeker een pluspunt...

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 20-06-2007 19:34]

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 22-06-2007 21:45 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

Binnekort komt er een nieuw meesterwerkje van Uaral uit, 'Lamentos a Poema Muerto' er komen een behoorlijk aantal exemplaren mijn kant op, deze zullen over een paar weken via mijn site: www.descent-productions.com te bestellen zijn.

Het sounds of pain album is uitverkocht bij het label, dus zal lastig worden om die nog aan te komen.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com