|
Auteur: |
|
|
signature |
|
Gaaf plaatje inderdaad. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Erg goede band! Een van de beste releases tot nu toe, dit jaar. |
|
Ik hou hiervan. |
|
ik ook signature |
|
hub, heb je die nog in stock? signature |
|
Heb het gister even geluisterd, klinkt prima, alleen ik vrees dat ze verzuipen in de grijze massa. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
klinkt goe! |
|
Wederom een prima russisch orkest. |
|
Ik kreeg dit net als tip, even dat nummer op de myspace geluisterd. Klinkt zeker niet verkeerd! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb de CD hier liggen, erg goed album! Zeker aan te raden Overigens heb ik hem besteld via Northen Silence Productions (samen met wat andere zooi). De CD kost daar €11,90. Edit: voordat er reacties over komen; volgens mij hebben alle leden ook een NSBM project maar Walknut staat daar geheel los van. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 27-10-2008 20:38] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Eén van de betere ontdekkingen dit, erg mooi! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Walknut is een projectje van Temnozor' Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Heavy Metal |