|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik dacht dat het een grapje was om Judge te plagen, dat de Dynamo zoiets neer wil zetten. Bla |
|
quote: Precies, hehe. Geen idee verder of het ook klopt of niet, ik ben toch afwezig, muzikaal doet het gebodene me niets. |
|
Ik ga ook niet, heb Brigade M. al eens gezien. Was een leuke show, maar van mij hoeft het niet meer allemaal. |
|
Komop Robin! Lang niet gesproken kerel. Kunnen we daar weer een goudgele rakker pakken |
|
quote:Succes met de doortocht naar de kelder op vrijdagavond dan maar |
|
Moet toch wel lukken met een buslading skins |
|
*Gniffelt* |
|
quote: We hebben een nieuwe forum-mongool en jij bent nergens te vinden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Dat dachten de skins bij de Eurocore reunion ook ja Maar ga je moeder maar weer pesten en zieltjes werven op Stormfront. Mijn neus kom je nu wel weer uit |
|
quote:Helaas, geen shadowaccount (en ben aan het gamen) |
|
quote: Zeker lang niet gesproken, ik kan me de eerste keer niet eens herinneren. Ofwel; wie ben je? Troubador Qwulfury? |
|
quote:Gastvrije plek dat dynamo ... |
|
quote: Je hebt een bericht op je ICQ |
|
quote:Een plek met duidelijke huisregels |
|
quote: Dat heb ik niet meer. Mail maar anders. |
|
Ja. Lekker dan. Op die datum zit ik in Duitsland. Brigade M had ik best eens live willen zien. Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Brigade M....Judge M.... ben ik nou de enige die dit verband ziet? Maar ff serieus: die boodschap van die lui slaat echt nergens op, of je nu alleen voor de muziek gaat of niet. |
|
quote: Bedankt voor de informatie. |
|
Locatie is nog niet bekend gemaakt maar Dynamo zal het zeker niet zijn. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Aanbid Mao of sterf. Tja, duidelijk is het wel. Tolerant daarentegen... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:En waarom? Er wordt heust geen subsidie geld ingestoken, hoor. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hehe grappig topic iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
En? Is Europa inmiddels bevrijd? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |