![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is pubermuziek? Muziek is toch goed of slecht, toch niet gebonden aan leeftijd? ![]() Er zijn vele wonderen in de wereld, Klifix.nl is daar 1 van! ![]() |
|
quote: Dat is waar. Ik ben niet tr00 d00m. Waarom heb ik jou trouwens nog niet over Warning gehoord? Nu we het toch over puber muziek hebben. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Dude...seriously. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: als je wat ouder bent, snap je die opmerking wel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-06-2007 22:34] Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Er zijn vele wonderen in de wereld, Klifix.nl is daar 1 van! ![]() |
|
quote: Weet ik.. het is Rajackers schuld... Hij is ook verantwoordelijk voor de 2e wereldoorlog, de ramp met de Titanic, de brand in de Hindenburg, slecht weer op welk festival dan ook, en voor elke koppijn na teveel zuipen. ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
» Laatste nieuws: 19/06: Archief (0) 19/06: Forum (0) 19/06: Marilyn Manson gaat stoppen (0) 19/06: Direct treedt op bij Night of the Proms (0) 19/06: Nederlandse You Tube van start (0) 19/06: Pearl Jam brengt bijzondere live-box uit (0) 19/06: The White Stripes zien toekomst in USB (0) 18/06: Libertines weer samen in de studio (0) 18/06: Youtube presenteert Remixer (0) 17/06: Bon Jovi binnen op één in Album Top 100 (0) Waarom staat er eigenlijk metal in de naam van de site? ![]() ![]() |
|
Trouwens niet echte metalkleuren he ![]() ![]() ![]() Lijkt me meer een heaumeauxsaait Er zijn vele wonderen in de wereld, Klifix.nl is daar 1 van! ![]() |
|
Haha, anyway. Die site is idd echt heel slecht. Het lijkt sireus zo kindertent site ding ofzo. Ik denk dat hun niet veel members gaan krijgen haha ![]() The trend is dead. ![]() |
|
quote: Het is ook zo'n boefje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Nja, er staat wel: het enige echte rock -en metalzine! Maar waarvoor dan 'metalvalley'? ![]() Er zijn vele wonderen in de wereld, Klifix.nl is daar 1 van! ![]() |
|
wat is er mis met the white stripes? ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Weet ik veel! Het is jou topic. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ja toch niet mijn saait? wtf? Er zijn vele wonderen in de wereld, Klifix.nl is daar 1 van! ![]() |
|
is dit het nieuwe lultopic? ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Saait? ![]() |
|
quote: Liever een kuttopic ![]() Er zijn vele wonderen in de wereld, Klifix.nl is daar 1 van! ![]() |
|
Zo fout dit he, haha! The trend is dead. ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
quote::') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Geweldig geschreven artikelen ook: quote: Euhm... ![]() Zenial ![]() |
|
Vrije journalistiek. Weet je nog die botmegeaul die er begin dit jaar binnen 3 recensies uitlag bij ons? Volgens mij heeft ie een nieuwe werknemer gevonden. :') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
http://www.metalvalley.nl/nieuws/33/ De song “Black Winter Day” werd in 1994 uitgebracht door het label Relaps. Dit is dan ook de titel van het album “Tales of the Thousand Lakes” dat eveneens in 1994 werd uitgebracht. Dit album werd hun grote doorbraak in de metalscene. Inmiddels zijn er zo’n 100.000 exemplaren van verkocht. Natuurlijk is dit niet in vergelijking met grote metalbands zoals Slipknot, Metallica e.a., maar voor een Finse band is het groots. mensen... er staan zeker al 3 fouten in! signature ![]() |
|
LOL er staan al meer posts in dit topic dan op hun hele forum. Ruim zelfs ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |