IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Witchfinder general Vorige pagina
Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-09-2010 17:49 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 september 2010 17:47 schreef De Ulk het volgende:
Vinyl of cd?

BBTAD brengt alleen vinyl uit.
Zie je zondag op de metalquiz. ga voor die eerste plaats. Mik zelf op top 5

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 19-09-2010 20:20 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

zeg Marcel waar (welke website) heb jij BBTAD records besteld? die st vitus (die healing) vind ik zelf een v.d gaafste, dus die moet er ook komen, en ik ben benieuwd welke pagan altar ze re-issuen. Ik heb alle releases tot nu toe behalve magical & mythical (miskatonic) die heb ik destijds misgelopen.... en is nergens meer te vinden...Behalve voor 60 euro bij HHO.. net een tikje teveel vind ik.
Ik heb die witchfinder box in san francisco gekocht bij Amoeba Music, gave zaak, ze hadden ook nog 2 st vitus lps (live en de thirsty EP) ook meteen gehaald en een re-issue van sir lord baltimore - thy kingdom come.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-09-2010 20:33 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 september 2010 20:20 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
zeg Marcel waar (welke website) heb jij BBTAD records besteld? die st vitus (die healing) vind ik zelf een v.d gaafste, dus die moet er ook komen, en ik ben benieuwd welke pagan altar ze re-issuen. Ik heb alle releases tot nu toe behalve magical & mythical (miskatonic) die heb ik destijds misgelopen.... en is nergens meer te vinden...Behalve voor 60 euro bij HHO.. net een tikje teveel vind ik.
Ik heb die witchfinder box in san francisco gekocht bij Amoeba Music, gave zaak, ze hadden ook nog 2 st vitus lps (live en de thirsty EP) ook meteen gehaald en een re-issue van sir lord baltimore - thy kingdom come.

De groene Saint Vitus afgelopen februari via de band in Baroeg. de zwarte en alle andere BBTAD via www.psychedoomelic.com
als het goed is hebben die nog beide Pagan Altar reissues. dus zowel Lords Of Hypocrisy en Judgement Of The Dead
Als je naar het doom forum van www.hellridemusic.com gaat tref je daar een apart BBTAD topic aan. altijd erg handig

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-09-2010 9:14 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Die groene st. Vitus daar ook gescoord (baroeg) met handtekeningetjes er op..

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 20-09-2010 9:18 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 september 2010 9:14 schreef Dirge for november het volgende:
Die groene st. Vitus daar ook gescoord (baroeg) met handtekeningetjes er op..

Ik ook, En Wino op de binnenhoes laten tekenen. Hij wilde eerst helemaal de elpee niet tekenen aangezien hij er niet op zingt,. Maar toen ik vvoorstelde dat hij dat op de witte binnenhoes deed, leek hem dat een prima idee haha

Dirge for november
Posted 20-09-2010 9:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Was humor, hij had de voorkant van mijnes er al ondergekalkt, waarna ik naar de drummer ging (naam ff kwijt) en die vertelde dat hij vinyl verzamelaar was en begreep hoe kut t zou zijn als iemand die niet op de plaat speelde op de hoes zou tekenen. Waarna hij de sleave signeerde omdat hij dus niet meespeelt op die plaat... Ik denk ik hou wijselijk mijn mond over Wino . Ik kocht m toch voor de muziek...

Edit: in t kader van het topic.. Wat vindt men eigenlijk van de nieuwe?

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 20-09-2010 9:30]

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 20-09-2010 9:45 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 september 2010 9:29 schreef Dirge for november het volgende:
Was humor, hij had de voorkant van mijnes er al ondergekalkt, waarna ik naar de drummer ging (naam ff kwijt) en die vertelde dat hij vinyl verzamelaar was en begreep hoe kut t zou zijn als iemand die niet op de plaat speelde op de hoes zou tekenen. Waarna hij de sleave signeerde omdat hij dus niet meespeelt op die plaat... Ik denk ik hou wijselijk mijn mond over Wino . Ik kocht m toch voor de muziek...

Edit: in t kader van het topic.. Wat vindt men eigenlijk van de nieuwe?

Henry Vasquez heeft die van mij heeeel klein in een hoekje achterop gesigneerd hahahaha.

Back on-topic. Ik vind Resurrected prima te doen. Was even wennen aan de nieuwe zanger, maar verder geen enkel probleem mee. Heb hem tevens op LP aangeschaft.

Dirge for november
Posted 20-09-2010 9:47 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik moest ook wel even wennen, de zang was toch ook een deel van het gezicht van WG. Maar ik moet zeggen als je eenmaal gewend ben is het gewoonweg een lekkere oldschool doom plaat.

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 21-09-2010 18:39 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik ben er pas onlangs achter gekomen hoe vet die eerste twee platen zijn. Misschien die box maar even op de kop tikken..

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-04-2012 14:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Is Live '83 ook de moeite waard?

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com