|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Zrcadlení Melancholie |
|
inderdaad signature |
|
Lekker wazig, vaag geschreeuw.. Wel aardig, maar het mag nog wel een tikkeltje zieker. |
|
Zeker geintereseerd, maar ik zie het niet op de mailorder staan net zoals de nieuwe Hypothermia tapes, die bij nieuw in stock staan.... update binnenkort? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
laat maar, keek gewoon bij de verkeerde naam, als geld binnen in zal ik weer is een goede bak aan zooi bestellen! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
"Zjitrená bolest", een compilatie van 3 onuitgebrachte Trist demo's, is nu te krijgen via mij: http://www.dismalcursings.be [Dit bericht is gewijzigd door | Scorn | op 16-10-2008 20:43] |
|
Ik hou van Trist, maar die samples hiervan gaan me toch iets te ver qua geluidskwaliteit. Ik teer voorlopig nog wel even op de 3 fulls plus split die ik hier heb liggen Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Mij best, het is ter algemene info. Maar het zijn dan ook demo's... De laatste demo klinkt eerder zoals de albums en is opgenomen na Stíny. [Dit bericht is gewijzigd door | Scorn | op 23-08-2008 20:42] |
|
Ik vind niet alles goed maar er zitten zeker goede nummers tussen. Overigens snap ik het nummer "Slunce v Snovém Kraji, Rozplývání, Echa..." dan weer niet aangezien het een 35 minuten durend ambient nummer is zonder veel variatie. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Wat valt daar niet aan te snappen dan... Niet alle bands spelen 100 procent Black Metal... [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 23-08-2008 21:57] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:Jôh.. Ik wil niet zeggen dat ik ambient niks vind maar hetgeen waar ik zelf niks mee heb zijn die lange ambient nummers zonder een grote variatie. Als het nummer nu 15 minuten duurt, ok, maar 35 minuten durende herhalende melodie (met lichte variatie) vind ik echt te lang. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
tsjaa de heer Trist moest wel een full-length volkrijgen natuurlijk... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik heb wat releases uitgeprobeerd maar ik vind het maar saaie muziek. |
|
quote: Moet je Bunkur eens gaan luisteren. Die presteren het om een nummer 1 uur te laten duren... |
|
Heeft iemand hier die Korium/Trist split tape? Ik heb 'm namelijk ook en wilde weten of het klopt dat het gewoon een TDK 90 minuten bandje is of dat ik genept ben. |
|
Mijn exemplaar is op een effen zwart bandje... maargoed, mailorders krijgen meestal gewoon een master-cd-r en de hoesjes van de labels, en drukken vervolgens zelf de tapes, behalve als het op pro-tape is uitgegeven, maar daar doet Trist niet aan denk ik. Dus je bent niet genept, zolang het papierwerk maar origineel is. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
@Vince Black: Mijn Korium/Trist tape is ook gewoon TDK. @GrindMaster: Zjitrená bolest is op pro-tape. Ik heb trouwens de link naar de samples veranderd, er zit nu ook een sample van de derde demo bij. |
|
hoe kun je nu weten dat het origineel of nep is? signature |
|
Die jongens zitten zo diep in de scene man, die kunnen dat gewoon ruiken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
zoals ik incest ruik? signature |
|
Jups, net zoals jij incest ruikt. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Zijn er dan bootlegs hiervan? Het papier is vrij dik dus daar zou je het wel aan merken. |
|
Vandaag Stiny voor het eerst beluisterd (nu tweede lusiterbeurt) bevalt me zeer goed. Wat meer catchy/rocky sound. Kan wat mij betreft niet tippen aan het laatste album (ingewikkelde titel) maar zondermeer een topper. De eentonigheid die helaas wel op het tweede album aanwezig was, en en soms toch wel als een klein minpuntje werd ervaren, daar was op dit album nog helemaal geen sprake van, lange doch afwisselende nummers. Hulde! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
ik net ook binnen zeer zware drumsound, veel echo stem valt soms wat tegen, maar sferisch zijn deze nu gesplit? signature |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |