IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : hoop voor Dynamo Volgende pagina
Jade
Usericon van Jade
Posted 05-02-2002 0:27 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Er is een hele kleine kans dat Dynamo volgend jaar misschien weer wel eens doorgaat: de directie van Dynamo is aan het onderhandelen over de huur van een stuk grond. Als dit doorgang vindt en ze krijgen het rond met de gemeente, dan is het het vrijwel zeker dat Dynamo zal herrijzen van de dood.

Het is nog te vroeg, misschien loopt het wel weer op een teleurstelling uit, maar het is i.i.g. het meest positieve nieuws in maanden wat ik van het Dynamo-kamp heb gehoord.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-02-2002 0:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. leuk hoor weer hoop.. maar zo gaat het al jaren... ...

Natuurlijk is er weer een mini-kansje dat er iets door kan gaan...

Maar om hier nou WEER een nieuw dynamo-topic om te starten... yuk...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-02-2002 0:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. het lijkt erop dat wij de laatste 2 overgebleven zielen hier op zm van deze avond zijn.... (alhoewel er straks wel weer andere dwalende lui komen waarschijnlijk) ..

Vrij saai..

Welterusten

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2002 0:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

On topic, man! Er is al een ik ga slapen etc. topic. En mijn mening over het nieuwe commerciële Dynamo mag bekend zijn. Pas als het weer net als 10 jaar geleden wordt, voor 5 piek een dag top metal bands (dus echte metal, en geen commerciële shit) ga ik weer vooraan lopen juichen. Tot die tijd hoop ik dat het blijft zoals het nu is.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Jade
Usericon van Jade
Posted 05-02-2002 0:40 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Trusten en niet meer zo cynisch...daar ben je toch veel te jong voor...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2002 0:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

-off topic-
Eh, was die nou voor mij of voor Val?
-on topic-

Jade
Usericon van Jade
Posted 05-02-2002 0:43 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Ik heb me als dynamo-vrijwilliger af en toe ook groen en geel geergerd aan fouten van en in Dynamo. Niettemin, heb ik het die dagen super naar mijn zin gehad.

Ik zal nooit het vrijwilligersfeest vergeten; een band a la De Sjonnies en Anita's en een balinese danseres...en dat voor fervente metalfans

Jade
Usericon van Jade
Posted 05-02-2002 0:43 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

voor Val

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2002 0:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Da's dan de enige humor die ik de laatste 6 jaar heb mogen meemaken van Dynamo... Voor de rest me alleen maar lopen ergeren, voor zover ik het de moeite vond om te komen.

linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 05-02-2002 0:47 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik heb me altijd vermaakt om dynamo al ben ik niet meer geweest sinds 1996

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2002 0:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dat je vermaken heb je dan puur aan je zelf te danken en niet aan de organisatie.

linknl
Usericon van linknl
Posted 05-02-2002 0:50 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ach je moet er wat van maken.
ik heb nog nooit een vloeiende organisatie meegemaakt.
er worden altijd wel blunders gemaakt.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2002 0:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zeg wat over je voorganger:
Linknl is zo te zien nog nooit op Wacken geweest. Man, wat kunnen die jokers in Eindhoven daar een gruwelijke hoop van leren, zeg...

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 05-02-2002 0:53]

Jade
Usericon van Jade
Posted 05-02-2002 0:55 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Jade begrijpt de verbittering van Greycloack, tegelijkertijd dringen al die ook leuke herinneringen zich in haar geest binnen.

linknl
Usericon van linknl
Posted 05-02-2002 0:55 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ja dat zal ongetwijfeld.
en inderdaad ik ben nog nooit in wacken geweest.
maar daar gaat verandering in komen

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-02-2002 0:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ben in 1996, 1997 en 1998 geweest.. was erg gaaf, maar dat moest je er wel zelf van maken ja... Ik zie nooit zo op tegen een beetje chaos, en heb daar echt een hele gave tijd gehad... Het zal voor die tijd ongetwijfeld nog wel gaver geweest zijn, in iedergeval minder commercieel enzo.. maar toch, toen was ik er niet en daarna wel.. In 1999 had ik eindexamen wat onhaalbaar was als ik naar dynamo zou gaan.... in 2000 al geen zin meer omdat het 125 piek voor 1 dag was...
Mocht het weer komen, voor een normaal bedrag en het liefst meerdere dagen, dan zal het bij mij vooral van de bands (en dus indirect van de mensen die je kunt verwachten) afhangen of ik ga... Ik ben altijd wel in voor een leuk festival met goede bands en gezellige mensen.. .je kunt niet altijd alles blijven vergelijken met vroeger.. tijden veranderen nou eenmaal..

JADE: als je mij in dit topic al cynisch vind... hehehe... .

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2002 0:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ze moeten daar op Wacken opeens wel vreselijk het roer omgooien willen ze dat prachtige festival kunnen verkloten... Het is ze met Dynamo ook gelukt, dus het kán wel. Maar ik denk het niet, in 4 jaar nog nooit ellende, en alles bij de hand. Zelfs als je zo dom bent als ik en je sleutels in je auto laat liggen terwijl je de kofferklep dichtmikt, is die deur binnen een uur weer krasloos open geregeld. Dat moet ik op Dynamo nog zien...
Hail Wacken!!!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2002 1:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2002 0:57 schreef Valorian666 het volgende:
JADE: als je mij in dit topic al cynisch vind... hehehe... .

Hej, ik ben een sarcast, remember!

Jade
Usericon van Jade
Posted 05-02-2002 1:01 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

VAl: had het al eerder geproefd... ik persoonlijk hou meer van sarcasme dan van cynisme, sarcasme heeft nog een zekere humor

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-02-2002 1:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2002 0:53 schreef Greycloak het volgende:
Zeg wat over je voorganger:
Linknl is zo te zien nog nooit op Wacken geweest. Man, wat kunnen die jokers in Eindhoven daar een gruwelijke hoop van leren, zeg...

Hehehe... zeker weten!! Wacken rulez inderdaad....

Niet alleen de organisatie trouwens! Ook de mensen... ik vond die Duitsers daar op Wacken een stuk relaxter dan de gemiddelde Nederlandse DOA bezoeker... Ik ben dan wel alleen in 96,97,en 98 geweest, dus kan niet spreken over voor die tijd, maar in die jaren dat ik op doa was vond ik dat er erg veel het 'image' gebeuren was... Dat kwam denk ik mede door de grote breuk tussen METAL en SKATE/PUNK... maar dit kan ook alleen mijn intepretatie zijn...
Anwyay... op wacken is het gewoon allemaal METAL.. het maakt niet veel uit wat voor metal je aanhangt, de sfeer is er gewoon zeer gemoedelijk .. Je gaat een stuk sneller met andere mensen om ook... na een weekje wacken vorig jaar stonden wij zo'n beetje bekend als de 'crazy dutch people' ....

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2002 1:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2002 1:01 schreef Jade het volgende:
VAl: had het al eerder geproefd... ik persoonlijk hou meer van sarcasme dan van cynisme, sarcasme heeft nog een zekere humor

Ik heb humor... Jade, zou je dit misschien ff aan m'n ouders kunnen laten weten...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-02-2002 1:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2002 1:01 schreef Jade het volgende:

Sarcasme is inderdaad wel ok... Ik ben vrij vaak sarcastisch, en het leukste is nog als mensen het niet meteen doorhebben.

Jade
Usericon van Jade
Posted 05-02-2002 1:07 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Zal zeggen tegen je ouders dat het echt niet jouw opblaaspop was maar die van je buurman, dat dat gat in die taart er al langer in zat, dat de kat al langer zo'n uitgerekt poepgat had en dat je blaadjes door een hoge luchtvochtigheidsgraad aan elkaar plakken.

Als jij dan even tegen mijn ouders zegt dat die afgezaagde lul al voor de verhuizing onder mijn bed lag, dat bevroren salamiworsten ook spontaan kunnen afbreken enz.

Deal?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-02-2002 1:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 februari 2002 0:55 schreef Jade het volgende:
tegelijkertijd dringen al die ook leuke herinneringen zich in haar geest binnen.

Dacht 't wel ja!!! Alle organisatieperikelen ten spijt toch geweldige bands gezien!

Eerste Europese optreden van Soulfly was voor mij vrij speciaal (omdat ik het fanatiekst was gooide Max me een flesje water toe ) en het eerste Europese optreden van Nile zal ik ook nooit vergeten.
Ook de enige keer dat ik het geniale Death (RIP) heb mogen zien was op Dynamo! Ook het concert van Ancient Rites had een zeldzaam geweldige sfeer met al die vlaggen in het publiek!!!

(Ook een van m'n beste maten die tijdens Life of Agony met z'n kop een in het publiek geworpen halfvolle waterfles 'opving'... )

...en zo kan ik nog wel doorgaan met te gekke herinneringen aan Dynamo.

Mensen moeten niet zo zeiken over Dynamo!!!!
Zet dan zelf een festival op met zulke bands!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-03-2002 4:43]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2002 1:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Je kijkt een hoop American Pie, maar ik zal zien wat ik voor je kan doen, haha. U heeft humor. Weet je zeker dat je die Sjonnie en Anita band niet zelf hebt besteld...?

By ze wee, jij al eens op Wacken geweest?

Jade
Usericon van Jade
Posted 05-02-2002 1:11 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Nee heb de film niet gezien alleen die taartscene.

Ga dit jaar naar Wacken; kijk er heel erg naar uit.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com