|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vervangende show voor Baroeg open air Madball + Deadline + Angel Crew 26 augustus Bibelot Dordrecht open 14.30 aanvang 15.00 entree 15 euro www.bibelot.net |
|
zo heb je ook weer eens wat gehoord ergens..... |
|
Hier maar heen dan. |
|
quote:ik hoopte al dat je hierheen zou willen, homie. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehehe, hoe toepasselijk. |
|
quote: Moeten we die andere lui ook maar meesleuren, hehe. |
|
quote:Cas wil sowieso wel, en andreas ook wel denk ik.kijken of marcel hiervoor naar onze kant wil opkomen hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Misschien wil Rob ook wel mee, zal hem straks eens vragen. |
|
quote:Ik kom straks nog wel effe online, moet hier alleen het pishok nog opruimen, zo klaar dus. Fuck the world and fuck you |
|
Baroeg open air koste toch geen geld? Stelletje b*llikkers, hoe kan je nou er opeens geld voor gaan vragen. tss. The trend is dead. |
|
quote:Anders post je wat zinnigs of je pleurt op, zeikwijf. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee, Maar sireus..> Was het niet eerst gratis? I mean, jammer dat het niet meer gratis is The trend is dead. |
|
wees blij dat ze nog een beetje in de buurt van RĀ“dam spelen,denk niet dat ze in dordrecht ff in 2 maanden een zwaar gesubsidieerd festival uit de grond kunnen stampen jij? |
|
quote: Nee die 15 euro daar moet je echt een jaar krom voor liggen Blijft je toch lekker thuis met je leuter in je hand? |
|
quote: Haha nee, gwn jammer! The trend is dead. |
|
quote: BOA was gratis ja, dat wil niet zeggen dat de bands geen geld vragen. Dit is ook totaal iets anders dan BOA, dit is gewoon een zaaloptreden. |
|
quote: Yeah, ik zie het nu pas idd. Tsjaaah, mijn fout... Opzichwel leuk dat ze nog iets proberen te regelen! The trend is dead. |
|
Schop! Word gaaf |
|
Lijstje: mental levia verval burzum digerdoden nog meer zm tuig aanwezig ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, je bent me voor! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Godver als ik nu iets meer geld had, dubio dit Against God and Government |
|
Hmm eens kijken of ik hier wat voor kan regelen, hier wil ik wel graag bij zijn. |
|
quote: Mee hoer! |
|
hmmm maybe maybe |
|
quote: Kom nou maar gewoon |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |