IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Ma. 27/08/2007 Ignite @ Tivoli (Oudegracht), Utrecht
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-06-2007 19:10 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Maandag 27 augustus 2007

Ignite

Tivoli (Oudegracht), Utrecht

€15,-

Zaal open: 19.15
Aanvang: 20.00

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 19-07-2007 18:51 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Green Lizard is support!

http://www.green-lizard.com/4.0/

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-07-2007 18:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hè??? Vage combo ...

killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 19-07-2007 22:01 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

Ignite: ja, GL neeeeeeee

You suck and that's sad

fetuskiller
Death Metal
Usericon van fetuskiller
Posted 21-07-2007 15:55 by fetuskiller Wijzig reactieProfiel van fetuskillerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fetuskillernl

Bah. Waarom dan zo'n schijt band als support? Moet nog maar ff kijken of ik de puf ervoor heb, want de dag ervoor naar Madball en No Turning Back! Daarnaast zie ik Ignite in december ook als het goed is...

Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 20-08-2007 7:18 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Volgende week maandag!

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 20-08-2007 16:19 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

zin an!

10.10.1942 - 20.11.2011

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 20-08-2007 16:28 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Zijn hier nog kaarten voor te krijgen?

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 21-08-2007 6:40 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 20 August 2007 16:28 schreef Murdering Monk het volgende:
Zijn hier nog kaarten voor te krijgen?

Ik heb nog nergens gelezen dat het (bijna) uitverkocht is, dus het lijkt me dat het geen probleem is om nog kaarten te kopen. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat Ignite zomaar een zaal van ca. 900 man uit laat verkopen.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 21-08-2007 15:21 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

gisteren probleemloos 3 kaarten gehaald, moet dus zeker lukken

Edit: lijstje:
Attematic

[Dit bericht is gewijzigd door attematic op 21-08-2007 15:22]

10.10.1942 - 20.11.2011

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 21-08-2007 15:31 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 21 August 2007 15:21 schreef attematic het volgende:
gisteren probleemloos 3 kaarten gehaald, moet dus zeker lukken

Edit: lijstje:
Attematic

Er zullen niet zo veel mensen van ZM zijn maar toch:

- Attematic
- Tenderstrike

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 21-08-2007 15:34 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

-Attematic
-Tenderstrike
-Murdering monk

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 21-08-2007 15:34]

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-08-2007 16:21 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Vanavond aanwezig..

en hoorde dat het uitverkocht is...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 27-08-2007 17:49 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2007 16:21 schreef irritante klootzak het volgende:
en hoorde dat het uitverkocht is...

Daar staat nog niets over op de site, maar het zou wel gaaf zijn.

Over een uurtje die kant op.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 28-08-2007 6:56 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Tering, wat was het onbehoorlijk warm daar binnen. Bij Green Lizard ging het nog wel, maar bij Ignite liep het zweet echt in stromen over me heen.

Wel een erg gave avond met erg strakke sets van beide bands. Van mij had Ignite alleen nog wel wat langer mogen spelen, een uur is toch wat karig.

irritante klootzak
Posted 28-08-2007 9:01 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Fucking hell.. volgens mij stond de verwarming op standje 65 daaro... Wat trewnderstrike zegt: fucking kut hitte daaro? airco hebben ze zeker nog niet uitgevonden in Utrecht?

anyway, Green Lizard: niet mijn ding..

Ignite: harde show, gave nummers, had wel iets langer gemogen, maargoed, was ook wel weer blij dat ik op tijd die sauna uit kon en ergens anders kon drinken

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 28-08-2007 10:20 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

en heeft Zoli nog flink liggen preken of viel het mee dit keer? Vind het een erg gave band maar live heeft die kerel er wel een handje van om te preken

You suck and that's sad

irritante klootzak
Posted 28-08-2007 10:47 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

het gepreek viel gelukkig wel mee... heb het erger meegemaakt...

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 28-08-2007 11:58 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

10.10.1942 - 20.11.2011

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com