|
Auteur: |
|
|
Maandag 27 augustus 2007 Ignite Tivoli (Oudegracht), Utrecht €15,- Zaal open: 19.15 Aanvang: 20.00 |
|
|
|
Hè??? Vage combo ... |
|
Ignite: ja, GL neeeeeeee You suck and that's sad |
|
Volgende week maandag! |
|
zin an! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Zijn hier nog kaarten voor te krijgen? |
|
quote: Ik heb nog nergens gelezen dat het (bijna) uitverkocht is, dus het lijkt me dat het geen probleem is om nog kaarten te kopen. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat Ignite zomaar een zaal van ca. 900 man uit laat verkopen. |
|
gisteren probleemloos 3 kaarten gehaald, moet dus zeker lukken Edit: lijstje: Attematic [Dit bericht is gewijzigd door attematic op 21-08-2007 15:22] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Er zullen niet zo veel mensen van ZM zijn maar toch: - Attematic - Tenderstrike |
|
-Attematic -Tenderstrike -Murdering monk [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 21-08-2007 15:34] |
|
Vanavond aanwezig.. en hoorde dat het uitverkocht is... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Daar staat nog niets over op de site, maar het zou wel gaaf zijn. Over een uurtje die kant op. |
|
Tering, wat was het onbehoorlijk warm daar binnen. Bij Green Lizard ging het nog wel, maar bij Ignite liep het zweet echt in stromen over me heen. Wel een erg gave avond met erg strakke sets van beide bands. Van mij had Ignite alleen nog wel wat langer mogen spelen, een uur is toch wat karig. |
|
Fucking hell.. volgens mij stond de verwarming op standje 65 daaro... Wat trewnderstrike zegt: fucking kut hitte daaro? airco hebben ze zeker nog niet uitgevonden in Utrecht? anyway, Green Lizard: niet mijn ding.. Ignite: harde show, gave nummers, had wel iets langer gemogen, maargoed, was ook wel weer blij dat ik op tijd die sauna uit kon en ergens anders kon drinken Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
en heeft Zoli nog flink liggen preken of viel het mee dit keer? Vind het een erg gave band maar live heeft die kerel er wel een handje van om te preken You suck and that's sad |
|
het gepreek viel gelukkig wel mee... heb het erger meegemaakt... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ignite regeerde: http://www.volkskrantblog.nl/bericht/149758 10.10.1942 - 20.11.2011 |
Index / Concerten |