|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan hier waarschijnlijk geen vrij voor krijgen. Dat zou inhouden dat ik een staplaats ticket in de aanbieding zou hebben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wij gaan een dag eerder in Dusseldorf Half uurtje rijden van hier en het schijnt een kont schop zaal te zijn Ik heb jaren niet meer naar zowel DT als SX geluisterd, maar dat nieuwe werk vind ik wel erg erg stoer |
|
Ja, dan heb ik inderdaad WEL vrij maar ga ik met dochterlief naar Tokio Hotel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Das ook niet om de hoek zeg.. |
|
quote: Schiet je ze gelijk af voor ons? Tokio hotel he. [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 18-08-2007 20:41] The trend is dead. |
|
Ik krijg dus inderdaad geen vrij. Zojuist naar een belangstellende gemaild en mijn kaart te koop aan geboden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ben erbij! |
|
heb er zin in!!! wordt wel spannend...achter de lichtknopjes voor symphony x wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Wanneer begint de tour? |
|
quote:26 september in Helsinki...moet de 23e al in Hannover zijn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: netjes!!! |
|
quote:zit nu de nieuwe cd uit mn hoofd te leren....tering wat heerscht die!! wordt nog een hele klus...lekker onverwachtse wendingen allemaal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
yeah! Net kaarten gehaald, maar ik heb dus zitplaatsen, althans staat op die kaartjes. Ikke Ahoy bellen, jah je hebt zitplaatsen... Maar ik lees hier net in dit topic dat t dus vrij is, dat je zelf mag kiezen. Dus weet iemand hoe dat zit? Want ik heb dr geen zin in om 3 uur op een stoeleke te zitten |
|
Jaaa morgen! Zin an! |
|
quote: Geen idee, je zult het vanzelf wel merken. Denk niet dat ze je zullen verbieden om te staan. |
|
Donderdag 4-10-2007 gezien in Lotto Arena, Antwerpen, James goed bij stem, geen Pull me Under in de setlist. |
|
Vanavond! Ik heb er zin in! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Afgelopen zondag gezien in Duitsland. Erg goede show, maar ik kende slechts 1 nummer hehe. Symphony X helaas maar gedeeltelijk gezien wegens parkeerperikelen |
|
quote: Ai, dat is zuur. Ik moet eerlijk zeggen dat ik, hoewel ik Dream Theater ook een steengoede band vind, voornamelijk voor Symphony X kom! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
En heer Petrucci heeft werkelijk de allervetste gitaarsound ooit. Daar verbaas ik me iedere keer weer over |
|
Aanwezig |
|
Wou dat ik aanwezig was |
|
Aanwezig heb op het laatste moment toch nog een ticket weten te bemachtigen, succes bij je lichtshow, lijkt me tof om daar een keer licht bij te mogen doen. ik sta er eigenlijk van te kijken dat die gasten geen eigen licht tech mee hebben nou maar hopen dat het inderdaad niet te erg galmt Ik heb trek in ijs. |
|
Zo maar eens wegrijden!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |