![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan hier waarschijnlijk geen vrij voor krijgen. Dat zou inhouden dat ik een staplaats ticket in de aanbieding zou hebben. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Wij gaan een dag eerder in Dusseldorf ![]() Half uurtje rijden van hier en het schijnt een kont schop zaal te zijn ![]() Ik heb jaren niet meer naar zowel DT als SX geluisterd, maar dat nieuwe werk vind ik wel erg erg stoer ![]() ![]() |
|
Ja, dan heb ik inderdaad WEL vrij maar ga ik met dochterlief naar Tokio Hotel. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Das ook niet om de hoek zeg.. ![]() |
|
quote: Schiet je ze gelijk af voor ons? Tokio hotel he. [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 18-08-2007 20:41] The trend is dead. ![]() |
|
Ik krijg dus inderdaad geen vrij. Zojuist naar een belangstellende gemaild en mijn kaart te koop aan geboden. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ben erbij! ![]() ![]() |
|
heb er zin in!!! wordt wel spannend...achter de lichtknopjes voor symphony x ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote:Wanneer begint de tour? ![]() |
|
quote:26 september in Helsinki...moet de 23e al in Hannover zijn wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: netjes!!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:zit nu de nieuwe cd uit mn hoofd te leren....tering wat heerscht die!! wordt nog een hele klus...lekker onverwachtse wendingen allemaal ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
yeah! Net kaarten gehaald, maar ik heb dus zitplaatsen, althans staat op die kaartjes. Ikke Ahoy bellen, jah je hebt zitplaatsen... Maar ik lees hier net in dit topic dat t dus vrij is, dat je zelf mag kiezen. Dus weet iemand hoe dat zit? Want ik heb dr geen zin in om 3 uur op een stoeleke te zitten ![]() ![]() |
|
Jaaa morgen! Zin an! ![]() ![]() |
|
quote: Geen idee, je zult het vanzelf wel merken. Denk niet dat ze je zullen verbieden om te staan. ![]() ![]() |
|
Donderdag 4-10-2007 gezien in Lotto Arena, Antwerpen, James goed bij stem, geen Pull me Under in de setlist. ![]() |
|
Vanavond! ![]() ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Afgelopen zondag gezien in Duitsland. Erg goede show, maar ik kende slechts 1 nummer hehe. Symphony X helaas maar gedeeltelijk gezien wegens parkeerperikelen ![]() ![]() |
|
quote: Ai, dat is zuur. Ik moet eerlijk zeggen dat ik, hoewel ik Dream Theater ook een steengoede band vind, voornamelijk voor Symphony X kom! ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
En heer Petrucci heeft werkelijk de allervetste gitaarsound ooit. Daar verbaas ik me iedere keer weer over ![]() ![]() |
|
Aanwezig ![]() |
|
Wou dat ik aanwezig was ![]() ![]() |
|
Aanwezig ![]() ![]() ![]() Ik heb trek in ijs. ![]() |
|
Zo maar eens wegrijden!! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |