![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Fuck The What?? ![]() |
|
Bíjna Dali verantwoord, bijna. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Doe mij deze maar: ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
Ik heb geen horloge. Als ik wil weten hoe laat het is dan kijk ik wel even op me mobiel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
De mijne ![]() ![]() |
|
geeft die ook nog de tijd aan? of? ![]() Fuck The What?? ![]() |
|
quote: Damn twee keer zo duur als mijn horloge ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Ik heb zo'n hekel aan een mobiel om m'n pols. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Die is vet! Ik zou wel een wah wah horloge willen... Herman van de bakker ![]() |
|
En dan zo met je voet van wah wah wah, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ben even wezen shoppen en ik ben uit. Mijn nieuwe dagelijkse horloge wordt een Breitling Chrono Colt. ![]() Nu nog even kijken of ik hem toevallig via de US niet wat goedkoper kan fixen. ...en nog de juiste kleuren combo bepalen... ![]() Voor de gelegenheden waar je een ietwat nettere unit nodig hebt, heb ik een vooroorlogse Omega die je met de hand moet opwinden. Een dezer dagen zou ik graag een Christiaan van der Klaauw willen. Maar dat wordt even doorsparen. Schitterende horloges maakt deze man. Geen eigen uurwerken helaas, hij gebruikt voornamelijk ETA uurwerken (ook te vinden in Omega's, Bretilings, RADO's etc.) die hij soms modificeert maar zijn ontwerpen zijn schitterend. En het is leuk dat er tenminste IETS goeds uit Friesland komt. ![]() ![]() http://www.klaauwwatches.nl/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ik heb 2 horloges, maar mijn mobieltje is eigenlijk de enige die mij voorziet in tijd. Heb mijn horloge om, vergeet ik er toch op te kijken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ik gebruik ook altijd m'n mobiel.. ![]() ![]() |
|
![]() In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Kijken hoe laat het is? ![]() ![]() |
|
quote: Deze klompenmaker schijnt ook niet verkeerd te zijn, meer mijn smaak iig. http://www.vandergangwatches.nl Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |