|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Viking markten.. schotse festivals.. online geen idee.. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Uuuh, die ene belachelijk dure fantasy winkel heeft geloof ik wel wat... Chimeara oid. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Goegol: http://www.fantasyshopchimera.com/ We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Waar zijn die viking markten? |
|
quote: Ik vind die site nogal on overzichterlijk |
|
spelfout weggehaald... |
|
quote: Je kan ook beter naar de winkel gaan. Zit ergens achter de dam. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Thx dude, eindelijk een winkel waar ze de ringen voor je verstellen! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Ik ben er net langs geweest, ze hebben echt heel weinig van vikingen |
|
Het is de enige winkel in Amsterdam die ik ken die überhaupt iets heeft... :/ We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ehrrr.. Archeon.. in de winter? Of hier http://www.historisch-openluchtmuseum-eindhoven.nl/vikingen/index.html Google is urrr frrriend edit: Wellicht straks op Castlefest in Lisse wel wat ofzo of bij andere fantasy gerelateerde festivalletjes. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-06-2007 17:54] |
|
quote: Inderdaad, daar vind je dat spul gegarandeerd wel. |
|
quote:Ga gewoon richting Denemarken..dara begint het verkoop al...Niet van die fantasietroep Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Denemarken is een beetje ver weg voor mijn. en die fantasie is inderdaad troep |
|
Voor jouw wat? Zenial |
|
Pfft, ook nog kieskeurig zijn zeg [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 27-06-2007 22:47] |
|
quote: |
|
quote: Tuurlijk zit er troep tussen, maar ook vaak wel gave stands met mooie dingetjes, maar goed.. allemaal troep dus. Ga het anders zelf maken ofzo of op bestelling, heb je het precies zoals je het hebben wil. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-06-2007 23:04] |
|
Je kan beter gewoon online bestellen zoals Mmayo zegt...Met 5 uurtjes crossen zit je anders al in Denemarken...Ga naar Ribe daar hebben ze een Viking nederzetting daar maken ze de authentieke spullen.In Duitsland zijn ook veel winkels daarvoor. Ik haal het het liefste bij de bron vandaan. iig veel succes Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: ow..., hier worden ook buttons e.d. verkocht met een wat ongewenst politiek getinte opdruk... laat maar weer zitten... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
ehm castlefest in augustus? |
|
quote:jemig, weer zo'n politiek correcte^%$$##^&*(. Fuck the world and fuck you |
|
Er zijn online winkels zat, ik heb altijd gezocht op mjolnir pendant. een fantastische online winkel is www.northworld-international.com, hoewel de meeste spullen hooguit leuk zijn om naar te kijken, niet om te kopen. Wat mij boeit zijn de kopjes, posters, hangers en kerstballen. We rose from sand and stone, to follow the light's allure... |
|
Ik heb in een winkel eindelijk het type Keltisch kruis gevonden dat ik mooi vind als hanger, maar nu vraag ik me af: hoe not done is het om er een te dragen? Ik bedoel ivm de extreemrechtse groeperingen. Dat de swastika gewoon niet kan snap ik wel, maar hier twijfel ik wel een beetje. Ik weet dat er gelijk "rebellen" zullen zijn die gaan schreeuwen dat ik schijt moet hebben aan iedereen maar ik wil liever geen problemen. We rose from sand and stone, to follow the light's allure... |
|
waarom brang jij en keltisch kruis in verband met extreem rechts? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |