|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2579030 Vreid ook nog dus! Goed nieuws [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 27-06-2007 17:37] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Betekent dit dat Vreid ook op de AMM zal spelen? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
5545343% zekerheid aanwezig in Sneek! spelfout weggehaald... |
|
quote: Blijkbaar wel als er staat dat ze in Musis Sacrem te Arnhem spelen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zalug ben de laatste tijd veel naar Marduk en paar maand geleden naar Unleashed gaan luisteren. Heb me dan ook de laatste cd va Marduk, Rom 5:12 aangeschaft kort geleden. Vreid hun I Krig kon me ook bekoren. Ik zal zien of ik kan gaan. [Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 28-06-2007 16:40] Verlekkerd op dood metaal |
|
Vreid op AMM, heel mooi. Heb vreid nog geen 1 keer live gezien doordat ik telkens niet kon. goed nieuws Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
HEUY!!!! Zeker op een paar dagen aanwezig |
|
Zelf aanwezig in Sneek, Arnhem, Vosselaar en Dortmund Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zeer waarschijnlijk aanwezig in Sneek en/of Arnhem. |
|
quote:Dan drinken wij een biertje Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: HEUY!!!! Waarom ook niet naar The Underworld....kunnen we vantevoren in de pub weer Fish´n Chips eten met flink wat pints |
|
Jammer dat het niet Marduk, Unleashed en Vader is. Dan zou het Echt de tour zijn van bands die ik al veel te vaak heb gezien Zenial |
|
En MDB |
|
Ik heb Marduk toch al zo'n 6/7 jaar niet gezien volgens mij Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Die kun je niet vaak genoeg zien. |
|
Vind het qua toeren de laatste tijd best meevallen met Marduk eigenlijk. Maar denk dat ze gewoon nooit meer van die naam af komen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Klinkt als een goed plan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
Nee, dat is niet grappig Zenial |
|
quote: Dus wij doen een live reviewtje in Snits? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
09.12 Estragon - Bologna - Italy Hey hier kan ik bij zijn :D |
|
quote:uhuh! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Sowieso aanwezig in Sneek! She Said Destroy in Black New York |
|
quote: +1! Prachtline-up om de hoek |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |