|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
de enige ballad die ik goed vind is "the ballad of Jimmy hendrix" |
|
Oja, de 'liefdesliedjes' van de 2 grote finse powermetalbands (Stratovarius en Sonata Arctica dusch..) zijn ook wel mooi.. Vooral "Infinity" van Stratovarius (goede ballad!) en "Replica" van Sonata... Ik, Wil Schuurman |
|
Replica is inderdaad ook erg gaaf! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
dying fetus-hail mighty north(forest trolls of satan) haha die tekst No meat is sweater |
|
A Gothic Romance van Cradle of Filth blijft mooi. En Michel van Anouk indeed... [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 05-02-2002 21:05] |
|
ff denken.... Angelica - Anathema Wicked Game - Chris Isaaks Lady Rosenred - Lake of Tears Drown Together - Sentenced Touch Me - The Doors Light My Fire - ook van de Deuren natuurlijk er vast nog meer goeie.... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote:Hmm, het klinkt nog bekend in de oren ook... Maar niet mijn ding. |
|
Oh ja, Summerbreeze - Type O Negative ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Replica bla...bla...bla... |
|
quote: Ik hoop toch echt dat je hier niet het Fear Factory nummer bedoelt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Die is oo zo mooi. Nog wat andere van mijn favoriete: Glen Medeiros: Nothing's gonna change my love for you Jeferson Airplane: Need sombody to love Placebo: every you, every me The Cure: Fryday, I'm in love Altan: 'Stor, A Stor, A Ghra Clannad: Siuil a Run en nog veel, veel meer. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hou niet zo van lovesongs. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
you don't love me anymore - weird al yankovich heirate mich - rammstein |
|
quote:Het hoeft ook geen gewone zwijmel-lovesong te zijn! Kan ook metal zijn. Iced Earth zal bijvoorbeeld ook wel lovesongs hebben. Zoals I Died for Her. En ik noemde Darkthrone's Natassja in Eternal Sleep. |
|
Placebo - My sweet Prince, The Crawl... En nog een hele lading meer van Placebo. Dead things grow from deep inside... |
|
Necrophagia - Cadaverous Screams from my deceased lover (zo heet ie dacht ik) |
|
quote: Hatework, daaaaaaarrrrr krijg ik kippevel van!! |
|
my dying bride- for you cof- of mist and midnight skies, (is misschien niet een echte love song maar zit wel een love song gedeelte in) |
|
quote: idd type o negative |
|
(denkt na) -The lovecats(Cure) : écht een lief liedje!! -(wacht ff,ken de juiste titel niet),maar het is van HIM : Did it all just for love o.i.d. -Is this love van Whitesnake -Love you to death van TON -Marian van de Sisters -The lemon song van Led Zep,het geilste liedje dat ik ken,haha -Amor e morte van CoF Zijn nu niet echt ballads,maar het gaat allemaal over liefde,dus... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: I died for you Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
diane-therapie? the piano- Micheal Nyman nothing else matters en mama said- metallica Det nye ricket en sorgens kammer- dimmu borgir en dan nog een paar van Tristania maar ken de titel niet As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote: Nee ik bedoel Replica van Sonata Arctica Ook vind ik Watching over me van Iced Earth heel mooi. Kippevel bla...bla...bla... |
|
Voor als het aan is: tering. Geen idee! Voor als het uit is: The Swans - Killing for Company Suffocation - Marital Decimation (die tekst!!!) |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |