|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wie kent deze franse band? ik vind het echt super Trieste gast |
|
Stijl ? Albums ? |
|
Hmm, interessant. In een nummer van Kataklysm wordt een stukje in het Frans gegrunt, en dat klinkt erg bijzonder. Ik zal eens kijken of er wat op Audiogalaxy ofzow te vinden is, want ik wil het graag eens horen. Dead things grow from deep inside... |
|
Zit er een beetje variatie in ? Driekwart van de huidige deathmetal vind ik namelijk saai. |
|
quote: Je moet het gewoon proberen, ik kan niet voor jou oordelen. Het is gewoon eenenal geouwehoer, met afentoe vet snelle en brute stukken. Trieste gast |
|
Als ik weer thuis ben zal ik het proberen. |
|
Gronibard is voornamelijk grappig. Ze spelen een lekker potje grind, maar Frankrijk heeft wel betere bands als Sublime Cadaveric Decompesition of Depraved. |
|
gronibard heersht moet je voor de grap eens cripple bitch downloaden (is een gut cover) en sublime cadaveric decomposition is ook heel erg bruut No meat is sweater |
|
quote: Die Gut cover hebben ze erg leuk gedaan, maar er gaat niets boven het origineel. |
|
Pomme d'anus ?? |
|
Ik heb een zooi gedowned van ze. Klink okee, behoorlijk maf... maar ik heb nog niet de kans gehad er goed naar te luisteren. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb ze in mijn AG list staan .. maar dat wil niet echt vlotten ... |
|
U gaat het denk ik niet leuk vinden... Dead things grow from deep inside... |
|
Oh ? Waarom niet ? |
|
t is wel aarduge muziek ja |
|
|
|
Nog gezien vorig weekend ofzo... was grappig ... maar als 'goed' zou ik hun toch niet omschrijven. Pix taken by The Gr!ndk!ller |
|
beestige groep, maar zo moeilijk te vinden op cd they also are dead :p |
|
signature |
|
fags. Fuck the world and fuck you |
|
omdat ze naakt zijn? signature |
|
Ik heb die gasten ooit live gezien, met der vrouwenkleding, bah. het was niet eens leuk. FAGS dus. Fuck the world and fuck you |
|
doe jij geen vrouwekleren aan dan nooit? signature |
|
ik ben nog geen vrouw tegengekomen waarvan ik de kleren paste. Fuck the world and fuck you |
|
ik moet wel, morgen werkdag en ik zit zonder ondergoed jaaa, twas een saaie vakantie... signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |