|
Auteur: |
|
|
Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Geweldige band ja. Ik hoop dat ze binnenkort eens langskomen voor een showtje... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
hmmm vind de zang juist wat zwak, en haar engels heeft wel ene erg irri accent .. |
|
Muziek op MySpace klinkt goed ja. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:Ja dat vinden meer mensen. Ik vind de zang juist erg creepy sfeertje erbij creëren. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
hm, die grunt trek ik ook voor geen meter op and hell sent an angel trek ik het wel wat beter maar daar is het wat hoger [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-09-2008 15:12] Je moeder. |
|
Net even geript, hier kan ik wel wat mee. Fijne strot, lekkere groove www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
ik vinnet wel ok signature |
Index / Heavy Metal |