|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Doe je goed! Succes d'r mit |
|
Schaep, Marc, meerijden..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Graag! // |
|
Dan zijn er vast een heleboel chicks! |
|
Chicks uit Winschoten en omstreken... Be prepared! Disko Disko Partizani |
|
quote:Bitter lemon(of bij gebrek aan sinas) voor mij en bier voor grey. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wat geen trein |
|
quote: Nah, ik was toch niet van plan om te drinken dus dan kan ik net zo goed rijden. |
|
Oh en als Marc niet snel genoeg reageert, blijft er een plekje vrij op de achterbank. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik geloof dat Marc al lang vervoer heeft! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nou ja, ik ben sinds 7 augustus alweer terug in Nederland, maar ik ben mijn OV-kaart-ophaalkaart kwijt, dus ik heb nog steeds geen OV-kaart. Daarbij krijg Greycloak nog bier van mij, omdat hij zoveel weddenschappen verloren heeft wat dat betreft, dat ik medelijden met hem heb, en een excuus zoek om bier voor hem te kopen. |
|
Nou BlasterMasterPlaster, meerijden vanaf Groningen tot Groningen terug? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Als dat zou kunnen |
|
Most mie moar eem beln zoaterdag. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
wordt een mooi bak herrie morgen! mooi gevarieerde harde line-up! Goed gedaan Regeer! |
|
Regeer en de rest succes vanavond! Wij zijn verhinderd maar zag dat het al uitverkocht is, dat heb ie mooi doan! see you at occultfest! |
|
Het was weer mooi. |
|
Nou hea! Disko Disko Partizani |
|
quote: |
|
Het was zwaar okay! Alle bands die ik gezien hebben deden het prima D.A.M.N. vond ik wel wat tegenvallen maar ach met een lading gouden vloeistof is alles leuk :-) Nog geen "pit" foto's maar hier alvast een paar foto's van de show van Instil. Later meer! [Dit bericht is gewijzigd door Smithereens op 30-09-2007 16:23] |
|
quote: pis? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ja ik ben daar dol op! |
|
Nog even wat foto's: Winter Siege: Existence Denied: Instil: Salacious Gods: D.A.M.N.: EDIT: alle foto's vind je op: http://s18.photobucket.com/albums/b105/Regeer/Sodom_Metal_Night-4/ [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 11-10-2007 17:13] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |