|
Auteur: |
|
|
Welkom... Ik kom niet uit Nijmegen!!) |
|
Ik studeer in nijmegen, maar ik woon er niet. |
|
Ik ben in maal in mijn leven in Nijmwegen geweest... Heb je daar wat aan? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ben er ongeveer 20 km vandaan geboren Redelijk relaxte stad, maar Enschede heerst meer |
|
Ik wil ook naar Enschede. Naar de EHBO. Weten jullie nog leuke winkels en cafes in Nijmegen, zoal Genesis enzo???? |
|
hmm ik heb m'n tik nog steeds: ik krijg het niet voorelkaar om Nijmwegen zonder w uit te spreken / typen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Duits bloed ofzo ? |
|
Keine Blasse Anung... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
-dubbel post- (brakke digi-stream verbinding op de zaak) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 15-05-2001 11:49] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nijmegen zuigt... ik woon er een paar km vandaan. Ik kom er nog wel eesn wat pinten drinken met wat andere smeerlappen in Genisis/Backstage op welke school zit je dan? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
owja.. bijna vergeten.. het TTDCN hoofdkwartier DIO in Nijmegen zla binnenkort weer onveilig worden gemaakt door mij en RIPPIN' ROBIN!!!!!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Stedelijk Gymnasium I'm a nerdin. Waar zit genesis vanaf station? Mail anders maar naar madelon_madelon@hotmail.com |
|
waar kom je oorspronkelijk vandaan dan? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
vanaf station: grote weg aflopen richting centrum, kruispunt oversteken, eerste straat rechts, schuintegen over Vurens (snackbar)... of naast cafe De boekanier... je meot wel een deurtje door! owja.. het zit tegenover een wapenwinkel, want handig tijdens een pumproombrawl! [Dit bericht is gewijzigd door VUIG op 23-05-2001 23:07] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:Niks mis mee ... mensen die van Heavy Metal houden hebben tenminste hersens . |
|