|
Auteur: |
|
|
Welkom... Ik kom niet uit Nijmegen!!) |
|
Ik studeer in nijmegen, maar ik woon er niet. |
|
Ik ben in maal in mijn leven in Nijmwegen geweest... Heb je daar wat aan? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ben er ongeveer 20 km vandaan geboren Redelijk relaxte stad, maar Enschede heerst meer |
|
Ik wil ook naar Enschede. Naar de EHBO. Weten jullie nog leuke winkels en cafes in Nijmegen, zoal Genesis enzo???? |
|
hmm ik heb m'n tik nog steeds: ik krijg het niet voorelkaar om Nijmwegen zonder w uit te spreken / typen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Duits bloed ofzo ? |
|
Keine Blasse Anung... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
-dubbel post- (brakke digi-stream verbinding op de zaak) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 15-05-2001 11:49] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nijmegen zuigt... ik woon er een paar km vandaan. Ik kom er nog wel eesn wat pinten drinken met wat andere smeerlappen in Genisis/Backstage op welke school zit je dan? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
owja.. bijna vergeten.. het TTDCN hoofdkwartier DIO in Nijmegen zla binnenkort weer onveilig worden gemaakt door mij en RIPPIN' ROBIN!!!!!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Stedelijk Gymnasium I'm a nerdin. Waar zit genesis vanaf station? Mail anders maar naar madelon_madelon@hotmail.com |
|
waar kom je oorspronkelijk vandaan dan? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
vanaf station: grote weg aflopen richting centrum, kruispunt oversteken, eerste straat rechts, schuintegen over Vurens (snackbar)... of naast cafe De boekanier... je meot wel een deurtje door! owja.. het zit tegenover een wapenwinkel, want handig tijdens een pumproombrawl! [Dit bericht is gewijzigd door VUIG op 23-05-2001 23:07] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:Niks mis mee ... mensen die van Heavy Metal houden hebben tenminste hersens . |
|
Je hebt gelijk. Ik heb trouwes niets tegen de MAVO (TL) ofzo. Ik denk dat ik me op de deur heb verkeken, want ik kom kei vaak in die straat. Bij die wapenwinkel hebben ze zwaar mooie messen. |
|
Ik kom er gelukkig niet zo vaak. |
|
TTDCN!!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Na gisteren avondje hier op stap geweest te zijn, kwam ik tot de conclusie dat het ook eens hoog wordt voor een Bredase zustervereniging van de TTDCN... TTDCB zal binnenkort opgericht gaan worden.... Nog tips? |
|
en wie zegt dat dat zo maar mag? het moet wel goedgekeurd worden door de Ueber-TTS-verschalkers, VUIG en MIJ! |
|
INDERDAAD MANNETJE!!!!!!!! je kan neit zomaar even je eigen TTDCB oprichten!!!! waar slaat dat op... ik begin toch ook geen sub divisie van je band (en begin nou neit met van die achterlijke bullshit van "Dat zou wel gaaf zijn, hahaha").. wat is dat voor kutzooi!!!!!!!!!!!!!! TTDCN is wat dat betreft een totalitaire staat RIPPIN ROBIN en IK BEPALEN ALLES!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
We be-palen alle TTSjes tussen de 14 en 20!!! |
|
Dan verwacht ik beide heren binnenkort een keer op een zaterdagavond in Breda.... |
|
nee niks.. inauguratie*) in het hol van de TTS-leeuw: de DIO in nijmegen!!! *) heeft niets met augurken te maken |
|
INDERDAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
Index / Algemeen |