IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Tattoo The Planet - Moonspell - foto's!!!!
Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 05-02-2002 22:51 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

heeft iemand hiero Tattoo The Planet foto's van Moonspell die WEL gelukt zijn, iemand die ik ken had ook gemaakt, maar die heeft ze allemaal laten mislukken

Of van andere live concerten....
alles is welkom

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 05-02-2002 23:06 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

gelukkig niet zeg, sjezuschristus wat waren die gasten SLECHT!!!!!!!!
Het hele voorprogramma was kut trouwens
tattoo the planet

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 06-02-2002 2:17 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

ff kijken hoor:
moonspell - aardig, maar beetje buiten de toon
biohazard
slayer
cradle mwoa, niet veel soeps
en er was nog een band?!??!?!!?!!?

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 06-02-2002 7:31 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Yup, Napalm Death....

11.45: restate my assumptions

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2002 8:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

On Topic please, het gaat hier over moonspell foto's ...

Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 06-02-2002 8:13 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Jammer genoeg heb ik ook al mijn foto's laten mislukken.

the only pleasure is pain

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 06-02-2002 12:47 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 8:13 schreef Vampire_girl het volgende:
Jammer genoeg heb ik ook al mijn foto's laten mislukken.

jammer!
je was 1 van mijn laatste hopen!

en deze droom valt nu ook alweer in het water!!

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 06-02-2002 12:49 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 2:17 schreef Jester666 het volgende:
ff kijken hoor:
moonspell - aardig, maar beetje buiten de toon
biohazard
slayer
cradle mwoa, niet veel soeps
en er was nog een band?!??!?!!?!!?

Napalm Death

Moonspell paste er inderdaad absoluut niet bij....

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 12-02-2002 13:59 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

verder niemand?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-02-2002 14:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Wat hing daar in de lucht dat alle foto's zijn mislukt. Lijkt wel of de zaal verdoemd is...

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 12-02-2002 15:22 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2002 14:01 schreef Cadaveria het volgende:
Wat hing daar in de lucht dat alle foto's zijn mislukt. Lijkt wel of de zaal verdoemd is...

lijkt het wel erg op ja.....

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-02-2002 22:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

weinig foto's hier

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-02-2002 22:43]

Je moeder.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-02-2002 22:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Als mensen mij geld toeschuiven voor entree en reiskosten maak ik wel foto's volgende keer

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com