|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Skyforger MET origineel logo op de bühne ??? @ MMayo: slaapplek reserveren ????? |
|
In Zwolle ben ik zeker aanwezig. |
|
Bijna zeker aanwezig in W2, zin in [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 04-12-2007 18:24] |
|
Gaan er morgen nog mensen naar de W2? Er is ook nog een afterparty in Café Openminded met: Kathaarsys (sp) www.myspace.com/kathaarsys Natan (b) www.myspace.com/natanhorde Weet verder geen tijden en volgens mij is het gratis. Als ik dan nog energie en geld over heb neem ik daar misschien ook wel een kijkje |
|
Het was gezellig in de W2, met vooral een fantastisch optreden van Skyforger... Ook leuk, even met oude bekenden spreken en eindelijk eens de heren van Slechtvalk de hand te kunnen schudden, na ze al divers emalen door omstandigheden live gemist te hebben. Nadeel (niet bij mij): rode wijn en niet voldoende gegeten hebben Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dat was erg leuk inderdaad! Slechtvalk was opzich niet slecht, maar hield de respons was matig. Skyforger en Månegarm daarna waren geniaal! Suidakra wist m'n aandacht niet lang vast te houden. Dat niet veel mensen voor Suidakra kwamen bleek wel toen de helft van de bezoekers weer weg was. De afterparty met Skyforger en Månegarm was ook erg gezellig! In een veel te klein kroegje die we eerst een half uur moesten zoeken. |
|
Het was een erg gave avond! Skyforger als hoogtepunt en Suidakra en Manegarm waren ook erg oke....heb zelfs nog een girlie van Suidakra gekregen van een jongen die hem ving in het publiek :-) Maar ja, die rode wijn, die viel inderdaad een beetje verkeerd, haha, dus was even geen after party voor mij....maar ben netjes in de taxi gezet, thuis onder de douche gezet en meteen mijn bedje ingedoken :-) |
|
quote: Ah dat heb ik wel gezien ja |
|
quote: :-) Was er eentje die ik nog niet had! Kon achteraf een beetje het leed verzachten mbt de drank :-) |
|
Oh wacht, jij was diegene die er zo slecht aan toe was in de snackbar toch? |
|
Ahum, ja dat was ik...... |
|
Dat leek inderdaad niet al te best . |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |