|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
2 show van de tour, de nodige kinderziektes nog. -Silenosz was niet te horen en stond veeeel zachter dan Galder. -Laureano is een grote prutser als hij iets anders moet doen dan een rollende bass. Die man moet eens minder blowen. -Vortex zingt altijd de "veilige lage partij"waardoor het vaak niet te herkennen is. -Kings of the Carnival Creation en Spellbound uit de set +Mustis, wat kan die man goed spelen +De aankleding van de stage, als je niet van theater houdt moet je Napalm Death gaan kijken ofzo |
|
Ik vond Amon Amarth best strak spelen, maar het geluid was echt dof en het hele concert kon me eigenlijk niet boeien. Dimmu Borgir vond ik qua show dus erg crappy. Gebruik dan geen videobeelden. Ook die twee maffe wierrook-slingerende-figuren vond ik behoorlijk lachwekkend. Het geluid klonk zo nu en dan behoorlijk rommelig, maar na The Chosen Legacy ging het een stuk beter. Al met al vond ik het best een leuk concert, maar kon het wel veel professioneler... Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Ik had dus ook het idee dat het met zoiets te maken zou hebben (nadat ik eerst dacht dat de triggers niet goed waren ingesteld ofzo..) quote: Hehehe, sja, theater.... het was niet "ev0l" ofzo, hooguit een beetje beschamend (de projecties bedoel ik dan..) En ik had het idee dat 1 van de rookmachines (de linkse op het podium) het niet goed deed... was wel jammer, maar voor de rest wel genoten. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Lol! Dat dus... hoewel ik dimmu dan toch ook wel weer grappig vind en er niet zo'n erg in heb aangezien het net zo is als je het verwacht. En zoals iedereen al zei: gitaren waren niet te horen. Magische orgelshow dus. Ach, wel weer effe leuk om te kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Fobiac op 25-09-2007 13:10] |
|
* Amon Amarth was vet! * Bimbo Borgir kampte weer eens met een aantal problemen. - Tony die z'n bassdrum niet strak kon houden en de snare leek dood te willen slaan. - Te hard geluid, blij dat ik iets had om in m'n oren te stoppen. - Een enthausiaste Amon Amrth in het voorprogramma, tja zie die er maar 's uit te spelen. - WEER bijna dezelfde setlist. Langzaam vond ik het allemaal wel beter worden en was het uiteindelijk toch een goede show. Ik heb lol gehad en ze hadden dommelsch en geen Heineken haha! |
|
Hmmmmmmm, waarom vind iedereen AA zo geweldig? Ik vond het erg saaie muziek, en die drummer is ook erg "standaard"... Is dat omdat je dronken ook nog mee moet kunnen lallen ofzo? Wél leuk bij AA, samen met Bringer of Halve Liters & Cola over weer een simpele riff "Paranoid" van Black Sabbath meezingen! Klopte precies!!! (maar dan veul langzamer). www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Beide bands waren goed, maar heb ze ondertussen allebei al zo vaak gezien dat ik een klein beetje verzadigd ben. Wel gaaf dat Dimmu eindelijk eens Puritania speelde. Van Engel alleen 't laatste nummer gezien, dat is gewoon niet mijn muziek. Voor de rest had 't publiek nogal een hoog Finding Emo-gehalte. Blijkbaar zijn de schminckmonstertjes nog steeds niet uitgestorven. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 25-09-2007 13:43] |
|
quote: Dat was in de Melkweg dus andersom :') |
|
quote: +1 heb er ook een hele hoop gezien Het is de lichtinval ;') |
|
quote: hey! .............. had het wel gehoopt dat ie meekwam maar dit was echt te jammer. zelfs met veel drank op was het nog niet te doen die Tony You can either agree with me, or be wrong. |
|
Terwijl de beste man toch behoorlijk kan drummen (God Dethroned, Nile, Malevolent Creation, Angel Corpse) |
|
quote: Nou, gisteren niet in ieder geval... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Haal Malevolent Creation maar uit dat lijstje. Dat was echt bagger |
|
Ah hahaha, die had ik ook nog niet gehoord. Hoe dan ook, hij kan het iig wel. |
|
In het verleden behaalde resultaten... |
|
quote: En wel vaker niet. Snelle meuk doet-ie wel oké, maar zodra het geen blast meer is... |
|
quote: ik maar 2... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik vond Amon zwaar heerschend, helaas was het geluid nogal troebel en speelde ze maar een nummer of 8..gelukkig heb ik wel alle nummers gehoord die ik graag wilde horen, maargoed nogsteeds veel te kort. daarna Dimmu..mja nouja die drummer verneukte het echt te hard dat was gewoon erg jammer..en nog wel juist tijdens puritania >< het feit dat sommige mensen de gitaar/toetsen niet goed konden horen was denk ik omdat ze om de een of andere reden stereo geluid gebruikten en je dus aan de ene kant meer drum had en aan de andere kant meer gitaar oid. bij mij kwamen die blastbeats uiteindelijk in ieder geval wel mn oren uit. leuk om een keer gezien te hebben maar dimmu is voor mij toch wel echt een bierzuip band en Amon ga ik zeker weer een keer zien..maar dan wel als headliner ohja tijdens engel was ik met kimmey en panzerke aan het eten dus dat heb ik gelukkig gemist Ik heb trek in ijs. |
|
quote: Nou op dit moment drumt die Griek, George Kollinogwattes bij Nile, en die drumt iedereen, maar dan ook echt iedereen er zwaar vet uit. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Ik prefereer toch zeker gitaren harder te horen dan toetsen, maar ben het met BRG eens dat de toetsen juist vaak slecht hoorbaar waren. Zal wel eraan liggen waar in de zaal je dan stond.. Axegrinder heeft echter helemaal gelijk dat het zo hard stond dat het vaak een brei werd. En laat Laureano dan maar alleen cd'tjes indrummen als dat live altijd zo gaat |
|
Iemand een playlist van gisteren kunnen scoren? |
|
Hopelijk valt Dimmu mee vanavond in de AB Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
Dargath, moi en Panzerke! haha wat sta ik er weer charmant op [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-09-2007 9:01] Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |