|
Auteur: |
|
|
signature |
|
WR: Nazi. [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 07-07-2007 12:03] |
|
Hè, nee, hè. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:pfff, niks mis mee.met de band wel, maar niet met dat nazi. Fuck the world and fuck you |
|
Wat een lading Nazi-troep. Bruce Banner |
|
Nog altijd beter dan elexorien, maar goed dat ben je al snel. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Kansloze reply. Elexorien schrijf je met een hoofdletter. Ik leid hieruit af dat jij Nazi-tuig hoger inschat dan normaaldenkende mensen, aka: mental is een Nazi. Er zijn mensen voor minder geband. Bruce Banner |
|
of anders doe je het gewoon voor de muziek? edit: weet iemand waar je lyrics van bannerwar kan vinden? [Dit bericht is gewijzigd door Odium op 07-07-2007 17:29] |
|
quote: Dat zou ik hetzelfde vinden als iemand toekijken terwijl hij iemand helemaal verrot slaat, en er toch van genieten, omdat hij zo'n relaxte gast is. [Edit: ...dus ik blijf voortaan wel weg uit dit topic ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 07-07-2007 17:33] Bruce Banner |
|
quote:LOL.ik ben geen nazi, heb er hooguit sympathie voor. Fuck the world and fuck you |
|
ik vind bannerwar wel goed maar ook andre nsbm band,ben ik nou ook een nazi.we hebben in nl toch recht van meningsuiting |
|
|
|
Als ze nou hun instrumenten nog zouden beheerschen zou ik het wellicht nog kunnen waarderen en de sneue teksten gewoon negeren. Helaas is dat niet het geval. Zaadband. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote::') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Als de mp3 representatief is is het gewoon goed spul. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: |
|
quote: Vrolijke bui vandaag? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Enorm, maar ik vind het gewoon opvallend dat mensen zo'n band serieus nemen. En dan heb ik het nog niet eens over de teksten. :') |
|
quote: quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Het is niet het beste wat ik ooit gehoord heb maar het klinkt best lekker wat mij betreft. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: echt? ot, ik vind Bannerwar best happy en leuk. Er is beter , veel beter, maar das niet bad signature |
Index / Heavy Metal |