|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Pearl Jam acoustic vind ik heerschen. Nirvana Unplugged HEERSCHT ook! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: What are you gonna do about it?? (eheheh ) SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Mwoah, Nirvana unplugged ben ik al een paar jaar op uitgekeken, alleen die nummers met de Meat Puppets kan ik nog wel waarderen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: lijfstraffen |
|
quote: Op GREAT MUSIC ben ik nooit uitgekeken! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Promise????!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Ik kijk liever vooruit dan achteruit. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-04-2002 12:24] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Zouden er akoestische uitvoeringen van King Crimson zijn? |
|
quote: Oh yeah [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 22-04-2002 12:30] |
|
quote: Tuurlijk, alleen vind ik de muziek die er tegenwoordig gemaakt word zuigen (het meeste ervan tenminste). Niemand heeft nog ECHT iets te zeggen. En dat vind ik op zich heel erg jammer. [Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 22-04-2002 12:32] SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Therapy - Die laughing (van de cd single) Wiegen Meister ! |
|
Morbid Angel- Desolate Ways jaja, had je niet verwacht he the eagles unplugged begin van Fade to Black van Metallica en All Pigs must Die van Death in June heleboel zooi van DiJ is goed. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 22-04-2002 13:58] |
|
amorphis- my kantele en Ulver. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Die laatste van "empyrium". Die is geheel acoustisch maar wel supermooi. |
|
de intro van 'one' van metallica is erg cool en natuurlijk zo'n beetje alle intro's die akoestisch zijn op 'and justice for all.' die zijn allemaal goed www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
the last day on earth van marilyn manson, that rocks begin nu niet weer te schijten over manson, je hebt het nummer toch nog nooit gehoort the shadow of the wickerman is rising up again |
|
nirvana unplugged kan ik goed naar luisteren (vooral polly, vind ik een koel nummer) ik zou graag een unplugged maiden album horen, lijkt me heel goed klinken edit: schrijffout [Dit bericht is gewijzigd door joeri op 02-08-2002 21:48] |
|
De opener van Tristitia's 'One With Darkness' is prachtig!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
intro van and then there were none van exodus. dacht ik. wat kan die gast spelen. btw. akoestisch gitaar spelen haat ik!!! klote lompe ding Oud Vuil. |
|
quote: ZEKER edit: quote:zekr erg cool [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 03-08-2002 13:02] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Wyrd - Heathen Zitten veel akoestische stukken in. |
|
metallica live unplugged de hele cd O.a Fade to black,Unforgiven,mamma said,nothing else matters,the four horseman,low man's lyric,helpless enz enz beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
Lullebye van The Cure Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Blind Guardian - Mordred's Song. !!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |