IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Woensdag 5 dec. 2007: Persistence Tour met o.a. Hatebreed, Agnostic Front & Ignite @ 013, Tilburg Vorige pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-12-2007 13:40 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik helaas ook niet. Porcupine Tree en Anathema it is die avond...

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 05-12-2007 0:04 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Aanwezig ... maar nu eerst naar bed!!!

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-12-2007 0:13 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik heb dr zin in!

Ik ben benieuwd hoeveel mensen er al zijn om 17.00. Ik ben er in ieder geval al wel.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 05-12-2007 0:26 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik baal er wel van dat ik niet kan gaan. Erg gave line-up, maar ik zie het niet echt zitten om daar een paar uur met een lamme poot te staan. Kaartje overigens gister verkocht.

Horns_up
Usericon van Horns_up
Posted 05-12-2007 13:56 by Horns_up Wijzig reactieProfiel van Horns_upQuote dit berichthttp://erikbrouwer.com

als er nog lief hebbers zijn voor dit concert ik heb nog 3 kaartjes te koop 20euro perstuk

[Dit bericht is gewijzigd door Horns_up op 06-12-2007 12:32]

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 05-12-2007 15:07 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Zo al richting Tilburg.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 06-12-2007 0:54 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Zoooo, dat was een gaaf avondje!

Ringworm ** Viel me erg tegen
Death Before Dishonor *** Prima optreden!
Sworn Enemy **** Gaver dan verwacht!
Evergreen Terrace *** Viel wat uit de toon
Ignite **** Beduidend beter dan in Utrecht in augustus
Agnostic Front ** Niet mijn ding + technische problemen
Hatebreed ***** Kwam, zag en overwon!

Morgen een wat uitgebreider verslag.

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 06-12-2007 1:09]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-12-2007 0:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 december 2007 0:54 schreef Tenderstrike het volgende:
Hatebreed ***** Kwam, zag en overwon!
Verrassend

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 06-12-2007 0:59 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2007 0:57 schreef Judge M. het volgende:
Verrassend

Nou ja, ik had erg hoge verwachtingen bij Hatebreed (had ze nog niet eerder live gezien), dus het had ook makkelijk tegen kunnen vallen.

Pfff, ik ben kapot.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-12-2007 1:00 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 december 2007 0:59 schreef Tenderstrike het volgende:
Nou ja, ik had erg hoge verwachtingen bij Hatebreed (had ze nog niet eerder live gezien), dus het had ook makkelijk tegen kunnen vallen.
Aha, dat verklaart een boel. Ik heb ze de vorige keer in de Effenaar gezien. Damn wat een feest was dat. Als Porcupine Tree en Anathema vanavond niet gespeeld hadden dan was ik zeker weten ook gegaan

quote:
Pfff, ik ben kapot.
En dat dan weer niet

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 06-12-2007 1:04 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ben ook erg benieuwd naar de Metalshotsfoto's, volgens mij zitten daar aardig wat leuke plaatjes tussen (zonder mij dan hopelijk ).

Verder geen ZM'ers gezien trouwens, heel misschien een collision-tammi.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-12-2007 1:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 december 2007 1:04 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar de Metalshotsfoto's, volgens mij zitten daar aardig wat leuke plaatjes tussen (zonder mij dan hopelijk ).
Ah, net als vorig jaar: http://www.metalshots.com/2006-11-13_Hatebreed_Eindhoven/index.html

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 06-12-2007 1:08 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Wow, ik herken erg veel mensen van vanavond op die foto's.

Ik zie nu trouwens pas dat ik Agnostic Front net vergeten ben te noemen.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 06-12-2007 8:59 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2007 0:54 schreef Tenderstrike het volgende:
Zoooo, dat was een gaaf avondje!

Ignite **** Beduidend beter dan in Utrecht in augustus

In 013 stond de airco wel aan ?

10.10.1942 - 20.11.2011

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 06-12-2007 14:34 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ja, gelukkig wel. Bij Death Before Dishonor ging de airco al aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 07-12-2007 13:31]

tharos
Usericon van tharos
Posted 06-12-2007 15:05 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

Hatebreed was zoals gewoonlijk bagger strak.

Agnostic Front was het tegenover gestelde. Wat een kut geluid zeg! en veel en veel te zacht. De heren hielden het dan ook na een half uur al voor gezien ipv de geplande 45 min.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 06-12-2007 16:37 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

De 2e gitaar viel bij AF ook een paar keer weg en Roger Miret was ook niet erg goed te horen. Ze speelden toch nog tussen de 35 en 40 minuten.

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 06-12-2007 22:59 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan online op www.metalshots.com

eerste twee bands gemist, vanwege files,
toch nog 5 van de 7 bands kunnen schieten

Hatebreed, met een moshpit van BAR tot BAR was toch wel VET

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 07-12-2007 13:32 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Gave foto's! Jammer dat je Death Before Dishonor gemist hebt, daar was ook een mooie pit.

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 09-12-2007 14:40 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Leuk avondje ja. Volume leek bewust laag gehouden te zijn bij alle voorprogramma's en de kwaliteit was ook niet echt je van het tijdens Ignite en AF. Bij Hatebreed stond opeens alles als een huis, rara...Die bliezen dus ook weer als gewoonlijk!
Ignite had boven AF moeten spelen imo. Zoli heb ik beter horen zingen, maar blijft klasse band!

Is het trouwens een nieuwe trend om tijdens hardcore acts je bier over het publiek uit te strooien? Pff, dat deden Rowwen Heze, Normaal en Janssen Bagge Band al in de jaren tachtig man...Biersmijten is voor mietjes die hun glas niet leegkrijgen!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com