|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dat wordt me een hoop colaaaaaa dan tja dat krijg je bij het woord cd-presentatie: opeens hele zaal vol pers en aanverwante zaken "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
hehe... wellicht reviewen ze de pauzemuziek ook wel Of net als met Cannibal Corpse dat die zelf wordt meegenomen. Kon ik 2,5 uur gaan zuipen |
|
Ik ben definitief ook aanwezig. |
|
jep ik ben ook zeker weten aanwezig, samen met side kick Femke "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
Ik ben sinds net ook maar aanwezig |
|
quote: Gezellig Chiel, hier nog eentje die er is... en moet werken. Echter onder voorbehoud nog, moet nog even van die dienst af zien te komen want ik blijk Finse logées te krijgen.... bloody onhandig weer geregeld vanuit Bladel... |
|
Dan neem je ze mee |
|
quote: Wordt gezellig stappen met de vrouwtjes Meridian |
|
lama [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 17-10-2007 11:49] |
|
Zo, dat was een ijzersterke cd presentatie van Epica. Goede show, prima album en hele vette lichtshow en pyrotechnics . En Arien mag wat mij betreft als vaste drummer worden aangenomen |
|
helemaal mee eens.. delain knalde lekker de eerste paar nummers, daarna zakte het behoorlijk in, maar was bomvol zeg. Epica was echt super toch btje de Nightwish van de lage landen; wat een spectacel enne wat deed Tijs daar nu weer van mij mogen ze zo doorgaan, ik vind ze echt onwijs gegroeid en Mark heeft leren grunten "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
quote:De zanglijnen doen die Sander Gommans op de plaat gedaan had aangezien Sander zelf met AF in de VS zat afgelopen vrijdag |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |