|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jamaja. Marduk is pas volledig die gaspedaal beginnen in duwen vanaf Panzer Division. Je moet het in die tijdsgeest zien. En nu gaan we vegen |
|
quote: Bwa bwa. En nu gaan we vegen |
|
Peop, knul. Heaven Shall Burn, Nightwing. Daarnaast is Panzer qua spel, sfeer en gimmick andere koek dan Dark Funeral. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Christian Masquerade van Kohort. Plaga valt ook mee. En nu gaan we vegen |
|
quote: Niks poep. Heaven shall burn en The Secrets zijn omstreeks hetzelfde tijdstip uit gekomen. Als Secrets al nie eerder was. Uw manieren houden. En nu gaan we vegen |
|
quote:Nee knul. Dat zijn platen van voor Panzer. Daarnaast zat ondanks een vlakkere productie de snelheid bij wijlen al flink in bij eerdere Marduk. Ookal was Dark Funeral eerder snel dan Marduk, dat maakt hun muziek niet opeens wel relevant. Het is en blijft tokkie core. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dat weet mijn kleine teen ook. Moet mij die disco van Marduk nie leren kennen. Nogmaals, die eerste van Dark Funeral zal door ingewijden zeker als relevant beschouwd worden, zo ook onze goeie vriend Rene Veerkamp, die het bestempelde als Dissection op "speed". Wat ga jij die geschiedenis van Black metal nu gaan bepalen. Nogmaals, laten we het convenabel houden. Hier vallen geen prijzen te winnen. Alleen is juist juist. Zullen we dat afspreken? En nu gaan we vegen |
|
Als ik het trouwens goed heb, ben jij zes jaar jonger dan mij en is het vrij irrealistisch dat jij die periode bewust meegemaakt hebt. Geloof me, toen Dark Funeral op de Secrets-toernee kwam, zag ik overal blije gezichten en stroomde het bier rijkelijk. Was écht een volkstrekker en dan nog het zwaarste volk, geloof me vrij. Ahriman was echt een goeie snarenplukker maar die heeft het dra begeven. Daarna die show in Ruddervoorde zijn nog enkelingen uit euforie de kerk binnengedrongen en zijn ze de offerblok gaan stelen. Zo goed was het. En nu gaan we vegen |
|
Blijkbaar ken je de disco niet. Je spreekt jezelf immers tegen met je "Marduk is pas volledig die gaspedaal beginnen in duwen vanaf Panzer Division"; dat is complete skespeop, en niets anders. En Veerkamp. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
My Dark Desires en The Dawn no more rises zijn trouwens erfgoed. Moest ik ooit een compilatie-tape maken voor één griet, zet ik er één van die songs wel op hoor. Zéker wéten. En nu gaan we vegen |
|
quote: Heaven Shall Burn en Nightwing zijn snel maar geen hersenloos geram. Dat nummer van Vlad Dracul is zelfs één ballad. Man toch, waar is je hoofd? En nu gaan we vegen |
|
quote: Veerkamp zat er trouwens meestal wel boenk op hoor. Kon klassiekers onderscheiden van bazaar. En nu gaan we vegen |
|
Jij haalt Marduk erbij. Dark Funeral is een zaad band, Marduk niet. Derhalve was Secrtes irrelevant, dat betekent echter geenszins dat Marduk pas na dat album snelle muziek ging maken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Setherial is ook beginnen plooien na hun eerste maar die Nord is evengoed kult. En nu gaan we vegen |
|
quote:Hoor ik eerder Emperor in. "Hell Eternal" meest recente werk dat ik gehoord heb. Daar gaan ze wel richting Dark Funeral-blasten zonder idee. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Is inderdaad Emperor-worship maar desalniettemin één parel op zich. Dark Funeral mocht ten tijde van Secrets headlinen waar ze boven Ancient stonden. Geloof me, ik zou zelfs durven zeggen dat ze qua status eigentlijk niet moesten onder doen voor Marduk. Marduk is echt groot beginnen worden bij die mainstream vanaf Panzer, raar genoeg. En nu gaan we vegen |
|
vond Marduk vooral mainstream worden met Nightwing, meezingbaar als het ware signature |
|
Op Opus Nocturne stond met Materialized in stone ook reeds één meebruller. Deed het steevast goed op shows met Legion al. Vanaf Legio hadden ze het geld geroken, net periode dat Osmose ook diezelfde toer op ging. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |