|
Auteur: |
|
|
Pro-Pain + supports €11,- Open: 20:00 Aanvang: 21:00 I.c.m. Hell On Earth-ticket €25,- Hell On Earth-topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2541428 [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-07-2007 14:24] |
|
Hey Danny! |
|
Verdomme je weet wie ik ben |
|
Aanwezig bij beide shows! |
|
PRO-PAIN!!! VET!!! Btw: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2541428 [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 17-07-2007 17:30] |
|
Misschien is het handig om hier een topic voor het optreden van Pro-Pain van te maken met vermelding van de combimogelijkheid. |
|
Inderdaad, in eerste instantie dacht ik dat Pro-Pain ook meespeelde op de Hell on Earth-tour. Ietwat verwarrend |
|
Dat had echt gaaf geweest ja. Fuck the world and fuck you |
|
Freya (USA) Toegevoegd met Karl Buechner van Earth crisis |
|
quote: Die is dus bij Hell On Earth erbij gekomen? Zet dat dan ajb even in het daarvoor bestemde topic. |
|
Zuul FX en Demia zijn support. |
|
Vanmiddag combi-ticket gekocht |
|
Schup! As vrijdag alweer |
|
Net een combiticket gekocht. Gaaf dat ze Demia op de website van Bibelot omschrijven als powermetal. |
|
Zuul FX 20.30-21.00 uur Demia 21.15-22.00 uur Pro-Pain 22.15-23.15 uur |
|
Vanavond! |
|
Juist! |
|
Zo, het was echt enorm vet gister!!! Van Zuul FX heb ik weinig meegekregen. Demia was opzich wel lekker, maar Pro-pain kwam, zag en overwon . Speelde een stuk of 9 nummers, gingen het podium af, kwam terug voor een toegift en speelde doodleuk gewoon nog een stuk of 8 nummers |
|
Volgens mij speelde Pro-Pain wel iets meer nummers voor de toegift, maar de toegift was vrij exceptioneel lang ja. Ik was niet bekend met de muziek van Zuul FX, maar het optreden was best aardig. Met als hoogtepunt het coveren van 'Demanufacture', dat deed de drummer erg leuk. Het 'I Hate You' tot in den treure mee laten brullen was een beetje triest. Hun eigen nummers missen nog wat 'eigens', de riffs kabbelden allemaal een beetje suf door. De drummer maakte echter veel goed. Demia is een heel stuk gegroeid sinds ik ze voor het laatst het gezien. De hele show was een stuk professioneler en de nummers die ze al een hele tijd spelen, zijn nu een stuk beter uitgewerkt. Ik blijf de zanger vrij irritant vinden in z'n podiumpresentatie, maar dat is denk ik een kwestie van smaak. Prima optreden van Demia. Pro-Pain wist me niet zo te bekoren als een paar maanden geleden in Amersfoort. Toen zag ik ze voor het eerst en ik werd compleet omver geblazen door de strakheid van deze band. Misschien dat de verrassing er nu een beetje af was, maar Pro-Pain kan volgens mij geen zwakke set neerzetten. Het publiek was iets minder enthousiast dan in Amersfoort en er liepen ook wel wat mensen rond die ik niet had gemist als ze er niet waren geweest. Pro-Pain speelde 'gewoon' een goede set en met nummers als 'Foul Taste Of Freedom', 'Fuck It' en 'Johhny Black' kan dat eigenlijk ook niet anders. Ook gaaf om te zien dat verschillende leden van Demia en Zuul FX nog mee kwamen zingen bij 'All For King George'. Kortom, een gave avond. |
Index / Concerten |