![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Into The Crypt! ![]() ![]() |
|
Wellicht ff aanwezig in Willemeen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
joa, daar in Arnhem is er een coole line - up. Maar t staat nog niet op de site van willeméén dus maar ffe wachten. ![]() ![]() |
|
quote: Gheheh, idd een lekker plaatje. ![]() |
|
Ronny is weg?? Godver, dat had ik echt nooit verwacht. Hij is altijd super enthousiast over DS als ik 'm spreek. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 18-07-2007 10:06] ![]() |
|
Joa, is hij ook. ![]() |
|
Wat is de reden van vertrek dan als ik vragen mag? ![]() |
|
Ik denk niet dat dat aan mij is om rond te vertellen.. Maar je mag het wel vragen.. ![]() ![]() |
|
En omdat de line-up nog niet genoeg veranderd was, ga ik nu bas spelen / de gemiddelde leeftijd aanzienlijk verlagen bij Death Squad ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Weten ze dat zelf ook al? ![]() Succes ermee iig ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Godsamme. Er zaten toch al vervelende ventjes genoeg in die band? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Jaoh, op zich wel, maar gezien de voortschrijdende leeftijd worden die ook allemaal maar milder en milder... No dogs, no masters. ![]() |
|
Hè bah wat zwak. Al geloof ik er bij Wilhelm weinig van. Zit er überhaupt nog iemand van de oorspronkelijke line-up bij Death Squad? Volgens mij is zelfs Henk al weg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() quote: Eric en Leon zaten er volgens mij beiden vanaf het begin bij. Dus, da's toch nog zo 40% van de band ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Mooi, van harte Olav, mooi besteding van je vrije tijd. Dus jij bent de nieuwe Barry? ( bwehehehe) Leon al weer achter de kruk? ![]() |
|
Dank je ![]() ![]() Leon zit er weer, ja. Deze zondag ga ik voor het eerst voor het echt het kot in! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-01-2012 14:51] No dogs, no masters. ![]() |
|
EP van Death Squad vanaf nu te streamen op Bandcamp. Hier speel ik niet op mee (want van 2 jaar geleden), dat moet je live maar komen zien! Pagina wordt later nog opgeleukt, en komt ook nog wat ouder werk op te staan. Nu luisteren! http://trekkerthrash.bandcamp.com/album/east-coast-trekker-thrash Met gratis download van 3 van de 6 nummers! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-03-2012 19:41] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: 7 april gaan we een mooi feestje maken ![]() Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
Wat was dit voor een noodband, joh? ![]() "Peter Doornbos · Ik vraag me af, wat is het slechtste metalconcert wat jullie ooit hebben gezien? Qua geluid, optreden, performance of meer van verwacht of wat dan ook? Voor mij was het een lokale band Death Squad. 1) de drummer bleef maar stokken breken. 2) de bassist brak een snaar, HOE DAN? 3) de gitarists gitaar ging kapot, dus dan maar op een Hello Kitty gitaar spelen 4) de zanger wou stagediven, iedereen ging aan de kant, met zijn bakkes op de betonnen vloer, mond onder het bloed, tand eruit en nog stoïcijns doorgaan ook ???? Het was zo slecht dat het gewoon goed was, band heeft ook niet al te lang bestaan, ik geloof een jaar of zo." [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-01-2025 17:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() Ik was het niet! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Van wanneer dateert dit huzarenstukje? quote:Je valt anders behoorlijk door de mand, met die Hello Kitty-(bas)gitaar van je. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 12-02-2025 10:56] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Vrij recent, maar het betreffende concert was geloof ik in 2008-2010. Weet welke show het is, en herken wat van het verhaal van Peter, maar zitten ook verzinsels/misherinneringen bij ![]() quote: ![]() No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |