|
Auteur: |
|
|
Into The Crypt! |
|
Wellicht ff aanwezig in Willemeen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
joa, daar in Arnhem is er een coole line - up. Maar t staat nog niet op de site van willeméén dus maar ffe wachten. |
|
quote: Gheheh, idd een lekker plaatje. |
|
Ronny is weg?? Godver, dat had ik echt nooit verwacht. Hij is altijd super enthousiast over DS als ik 'm spreek. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 18-07-2007 10:06] |
|
Joa, is hij ook. |
|
Wat is de reden van vertrek dan als ik vragen mag? |
|
Ik denk niet dat dat aan mij is om rond te vertellen.. Maar je mag het wel vragen.. |
|
En omdat de line-up nog niet genoeg veranderd was, ga ik nu bas spelen / de gemiddelde leeftijd aanzienlijk verlagen bij Death Squad Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Weten ze dat zelf ook al? Succes ermee iig 5 Euro's? Op je muil!! |
|
De Facebook-info nog niet, maar verder wel: https://www.facebook.com/pages/Death-Squad/256914977656526 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Godsamme. Er zaten toch al vervelende ventjes genoeg in die band? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jaoh, op zich wel, maar gezien de voortschrijdende leeftijd worden die ook allemaal maar milder en milder... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hè bah wat zwak. Al geloof ik er bij Wilhelm weinig van. Zit er überhaupt nog iemand van de oorspronkelijke line-up bij Death Squad? Volgens mij is zelfs Henk al weg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Klopt helemaal, Wilhelm is mij sowieso de baas wat dat betreft quote: Eric en Leon zaten er volgens mij beiden vanaf het begin bij. Dus, da's toch nog zo 40% van de band Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mooi, van harte Olav, mooi besteding van je vrije tijd. Dus jij bent de nieuwe Barry? ( bwehehehe) Leon al weer achter de kruk? |
|
Dank je Ik ben de nieuwe Barry Leon zit er weer, ja. Deze zondag ga ik voor het eerst voor het echt het kot in! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-01-2012 14:51] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
EP van Death Squad vanaf nu te streamen op Bandcamp. Hier speel ik niet op mee (want van 2 jaar geleden), dat moet je live maar komen zien! Pagina wordt later nog opgeleukt, en komt ook nog wat ouder werk op te staan. Nu luisteren! http://trekkerthrash.bandcamp.com/album/east-coast-trekker-thrash Met gratis download van 3 van de 6 nummers! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-03-2012 19:41] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: 7 april gaan we een mooi feestje maken Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
Index / Heavy Metal |