|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is natuurlijk ook een prutsreglement. |
|
Hehe eindelijk weer een rijder terug in de F1 die zijn gaspedaal in trapt tot dat hij uitvalt of of de streep komt Volgend jaar krijgt een tweede nederlander de kans. (als alles goed gaat) Hopelijk wordt het een goed race seizoen. |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jos is niet zo interessant eigenlijk, te arrogant. Alleen leuk dat ie nederlander is. Wat een stuk interessanter is is het Toyota team, iemand die al weet wie daar volgend seizoen bij rijden?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Als jos echt zo goed was reed ie al lang bij de goeie teams. Toch? |
|
quote: Olivier Panis en Cristiano da Matta. (zie ook www.f1racing.nl) the only pleasure is pain |
|
quote: Dat heeft ook met sponsoren te maken. Als je genoeg geld meebrengt hoef je niet eens goed te rijden om een plekje in de F1 te bemachtigen. the only pleasure is pain |
|
quote: Dank je, Da's iig al beter dan waar ze vorig jaar mee aan kwamen zetten, ze hebben ook best wel een mooie auto dit jaar. Hopen dat het wat beter gaat, want zoals ferrari de hele tijd heerst is ook doodsaai. Het is nou steeds van wie eindigen er achter Schumacher en Barrichello. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nee vindt ik niet, er is gewoon nix spannends aan f1. letterlijk het enige leuke is wanneer er eentje van de baan vlieg, of vindt jij het nou echt zo interresant om iemand een x aantal keer de perfecte weglijn te zien volgen met af en toe eens een inhaal manouvre? My madness, my sadness |
|
quote: Vind je het überhaupt interessant? |
|
wat denk je nou zelf? My madness, my sadness |
|
quote: Ik help je hopen; ik hoop dat hij dodelijk wordt aangereden door een lullig winkelkarretje of -nog beter- een rolstoel en dat hij er zelf in terecht komt (volgeplakt met sponsors natuurlijk). The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: en toch is jos cool! hij heeft tenminste lef en dan vlieg je nu eenmaal sneller het grind dan als je in een van de betere bolidis rijdt... |
|
Jos is gewoon ontzettend goed. Als hij nou schumacher niet naast zich had gehad bij benneton('94) dan had jos nu bij een veel beter team gezeten dan minardi. En wat schumacher betreft, een chronisch gebroken middenvoetsbeentje is al genoeg Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
pfff slecht is jos niet maar ontettend goed? nee hoor... gewoon 'n middenmoot coureur in de F1. |
|
WTF??? Hoor zojuist dat Jos weer geen stoeltje heeft |
|
quote: Niet? Ik dacht dat ie zich bij Jordan had genesteld? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Mooi kut, ga ik eindelijk weer naar Spa dit jaar, doet Jos niet mee. Ik zie het dan ook somber in voor zijn resterende F1 carriere. Dit is waarschijnlijk zijn laatste kans geweest om nog in de F1 te rijden. the only pleasure is pain |
|
Ja erg dom als hij nee heeft gezegd. Maar dat lijkt me niet. |
|
Op de website van Jos Verstappen staat het volgende: Onderhandelingen Verstappen-Jordan afgebroken Na uitvoerige bestudering van alle betrokken contracten is er vanuit de sponsors en het management van Jos Verstappen hedenochtend besloten om de gaande onderhandelingen met het Jordan team af te breken. De contractpunten zoals gepresenteerd door Jordan geven te weinig vertrouwen voor een succesvolle samenwerking in het komend seizoen, aldus de verklaring. Jos Verstappen reageert als volgt op de ontwikkelingen tot dusver: "we hebben allemaal ons uiterste best gedaan om tot overeenstemming te komen. Echter op dit moment heeft dooronderhandelen geen zin. Nogmaals wil ik benadrukken dat we een fantastische groep van mensen om ons heen hebben. Zeker Michel Perridon van Trust heeft zich volledig en vol overgave ingezet voor een positieve uitkomst. We hebben de onderhandelingen stopgezet in goed onderling overleg en met support van alle betrokken sponsors." De reactie van Michel Perridon: "wij, als sponsor van Jos, hebben volledige steun aan Jos gegeven en blijven dit doen. Het is duidelijk dat alle partijen in deze een goede basis moeten hebben voor een sportief succesvol seizoen, dit was in deze niet het geval." the only pleasure is pain |
|
ik reken er niet meer op dat ie ooit nog terugkomt in de F1 |
|
Dat die dit laat liggen is toch wel heel stom Jarenlang bakt die er niks van omdat die slecht materieel heeft, kan die bij een goed team racen gaat die niet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
mooi dat die koekebakker eruit ligt tis gewoon een arrogante bal. Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ze kunnen beter Tom Corronel erin zetten of een van de andere nieuwe talenten, die willen teminste. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |