|
Auteur: |
|
|
Heeft iemand hier de CD "Soundtrack To The Personal Revolution" van Burnt By The Sun gehoord en/of aangeschafd? Ik hoor daar brute verhalen over. Zo ja, vertel |
|
Welke stijl is dat ? |
|
Naar het schijnt extreme metal met invloeden van hardcore, grindcore, deathmetal en trash metal. |
|
Zoals ik al zei, heb het van horen zeggen. Ik ga hem morgen wel effe beluisteren bij Jake's. Jij benadrukt nou precies een van de redenen waarom ik zo benieuwd ben. Of mensen vinden het geweldig of mensen poepen erop. |
|
Tja, die beschrijving is op zijn minst 'wat overdreven', maar wat ik er van gehoord heb is toch wel zeker de moeite waard. |
|
burnt by the sun is cool , zoveelste vage band van relapse maar wel heel erg vet!! No meat is sweater |
|
De sound klinkt groezelig; wel erg bruut, massief en behoorlijk afwisselend. Weer een topband op Relapse, maar het is allemaal geen makkelijke kost. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dit is inderdaad de moeite waard om op te snorren. Ik moet hem nog aanschaffen maar heb hem wel een aantal keren beluisterd. Nog in dit straatje en nog beter: KNUT (naast bands als converge, shora ed). Gisteren knut nog live gezien!! Als je trouwens op zoek bent naar een nog extremere band, moet je maar eens op zoek gaan naar ATOMSMASHER. De meeste mensen lopen er gewoon van weg, wegens te extreem. Onlangs draaide ik op een metalfuif en op het moment dat ik dit op de massa losliet gebeurde er iets raar met de metals. Een gevoel van onbehagen leek zich van de meute meester te maken. met drummer van burnt by the sun btw en James Plotkin (scorn, old, khanate, painkiller (zijn project met John Zorn), ...) Trouwens, een in dit soort toestanden interessant label; hydra head (incl. conspiracy uit belgiƫ, onderafdeling) np: ISIS-celestial www.noise-magazine.com |
|
dit soort muziek vin'k geniaal. mn cd 'collectie' zit hier vol mee. shai hulud, catharsis, converge.. allemaal AWESOME burnt by the sun is ook vet inderdaad. kheb laatst mcdoom een lading van dit soort bands aangeraad, wat hem geloof'k goed is bevallen.. |
|
Ja, BBTS is idd een super intense band. Maar ja, met ex-leden van Human Remains en Discordance Axis viel dat wel te verwachten. Ik raad ook zeker hun split CD aan die ze hadden opgenomen met Luddite Clone. Op dit moment lijken dit soort bands wel als paddestoelen uit de grond te schieten. Curlupandie, Arma Angelus, Saetia, The Quartet, December, Virulence...allemaal bands die in het verlengde liggen van BBTS. |
|
Heb er een nummer van op een sampler Tik tik tik... NBLALFLLFKSDFKJSDKJFSDKFSJDFKSDfjkSDKFJSJDF Ik, Wil Schuurman |
|
Klinkt erg goed. AG ratelt ende piept en kraakt! |
|
op zich een goede band, maar net als bij dillinger escape plan, wordt ik na een tijdje dood- en doodzenuwachtig van de muziek. en nu hebben ze ook al een nieuwe debiele genre-naam voor bedacht: math-core |
|
, ze zijn uit elkaar.....had graag willen horen waartoe ze nog meer in staat waren.... |
|
uit elkaar? wtf |
|
ik was benieuwd naar hun tourplannen voor evt. NL, blijkt dat ze sinds 2 weken de boel hebben opgedoekt. Mooi kut dus! |
Index / Heavy Metal |