IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Za 8-09: Lividity, Master + supports @ Baroeg, R'dam Vorige pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 07-09-2007 19:01 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2007 16:47 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
letterlijk driekwart van onze stamgasten....

dat komt neer op... twee sukkels en een dwerg?

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-09-2007 19:03 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Inderdaad man, check al die Amsterdamse Judas Priest-fans.

Metal is voor boeren en dat moet zo blijven.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 07-09-2007 19:04]

Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 07-09-2007 19:13 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Hahaha.... vandaar dat je speciaal voor de leernichten tijdens de Gayparade in Amsterdam was!

Metal is wat mij betreft trouwens voor iedereen, en niet alleen voor discriminerende boeren die denken dat als ze koppig genoeg zijn ze in de middeleeuwen kunnen blijven leven.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 07-09-2007 19:18 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

wat mij betreft is metal niet voor iedereen, ik erger me de kanker aan homootjes is spe met een darkthrone t-shirt en een nirvana longsleeve eronder, ik moet er niet aan denken dat extremere vormen van metal overdag op de radio gedraaid worden - qmusice afternoon metal hour met gijs staverman en metal mik, fuk op!.. ik moet er niet aan denken dat monchooltjes metal gaan luisteren en dat uitgerekend net daar dan wel verstand van denken te hebben,

o wacht... dat laatste ging dus over jou

fijne avond verder sloeberhomokankerkleuter, ik ga ervandoor!

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-09-2007 19:21 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 september 2007 18:55 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Jaja... dus omdat wij amsterdammers te hautain zijn om naar het oosten af te reizen voor bands die we niet of niet goed genoeg kennen (of gewoon niet goed vinden) is er hier geen scene?
Inderdaad. U slaat de spijker op zijn kop. Amsterdammers zijn dus gewoon verwende eikels die enkel de krenten uit de pap vissen

quote:
Hahaha.... lees jezelf nou nog eens na zeg, effe serieus.
Done that en ik sta er nog steeds helemaal achter

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 07-09-2007 20:40 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Morgen alweer! Heb er zin in! Ben ook zeer benieuwd naar de heropende/hernieuwde Baroeg!

an evil incarnation of DEATH!

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 08-09-2007 10:07 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 3 september 2007 20:15 schreef Judge M. het volgende:
En hoeveel Amsterdammers waren er afgelopen zaterdag op Occultest om maar eens wat te noemen? Metalheads zijn er gewoon niet daar.

Ik was er!

En ik mag dan niet in Amsterdam zijn opgegroeid, maar ik ben er geboren en ik woon er.

Maar het is wel waar, de meeste Amsterdamse metalheads die ik ken houden niet van kamperen. Mietjes...

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-09-2007 12:33 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2007 20:40 schreef Dark incarnation het volgende:
Morgen alweer! Heb er zin in! Ben ook zeer benieuwd naar de heropende/hernieuwde Baroeg!

Anders ik wel. Ik ga samen met mijn broeder

uniqueleader666
Usericon van uniqueleader666
Posted 08-09-2007 12:50 by uniqueleader666 Wijzig reactieProfiel van uniqueleader666Quote dit berichthttp://www.houtendeathfest.com

ik werk in Amsterdam in een cd winkel dus denk dat ik het wel aardig meekrijg, maar wel raar om te zeggen dat de scene hier niks voor stelt en Amsterdam geen scene heeft.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-09-2007 14:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2007 19:13 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Hahaha.... vandaar dat je speciaal voor de leernichten tijdens de Gayparade in Amsterdam was!

Metal is wat mij betreft trouwens voor iedereen, en niet alleen voor discriminerende boeren die denken dat als ze koppig genoeg zijn ze in de middeleeuwen kunnen blijven leven.

Ik was je maar aan het plagen hoor. Ik ben zelf ook geen agrariër, al ben ik opgegroeid naast het erf van mijn buurman boer Strijker. Veel plezier, ik zou Lividity ook graag nog eens willen zien.

Ps. Die foto was genomen in New York. Niet door mij trouwens, ik houd van vrouwen.

Pps. Ik zou zelf persoonlijk niet in Amsterdam willen wonen, maar dat heeft niets te maken met de metalscene, ik zie mezelf meer als iemand die overal bijhoort, een soort van drop-in, zeg maar.

Edit:

Ppps. Ik heb totaal geen verstand van de Amsterdamse metalscene.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-09-2007 14:59]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2007 15:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2007 10:07 schreef Aaargh het volgende:
Ik was er!

En ik mag dan niet in Amsterdam zijn opgegroeid, maar ik ben er geboren en ik woon er.

Maar het is wel waar, de meeste Amsterdamse metalheads die ik ken houden niet van kamperen. Mietjes...

errrrrrrrrrrrr

Maar goed, ik vind jou ook niet een standaardrandstedelijke ..
Jij hebt namelijk wel zelfspot.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com