|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad man, check al die Amsterdamse Judas Priest-fans. Metal is voor boeren en dat moet zo blijven. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 07-09-2007 19:04] |
|
Hahaha.... vandaar dat je speciaal voor de leernichten tijdens de Gayparade in Amsterdam was! Metal is wat mij betreft trouwens voor iedereen, en niet alleen voor discriminerende boeren die denken dat als ze koppig genoeg zijn ze in de middeleeuwen kunnen blijven leven. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
wat mij betreft is metal niet voor iedereen, ik erger me de kanker aan homootjes is spe met een darkthrone t-shirt en een nirvana longsleeve eronder, ik moet er niet aan denken dat extremere vormen van metal overdag op de radio gedraaid worden - qmusice afternoon metal hour met gijs staverman en metal mik, fuk op!.. ik moet er niet aan denken dat monchooltjes metal gaan luisteren en dat uitgerekend net daar dan wel verstand van denken te hebben, o wacht... dat laatste ging dus over jou fijne avond verder sloeberhomokankerkleuter, ik ga ervandoor! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Inderdaad. U slaat de spijker op zijn kop. Amsterdammers zijn dus gewoon verwende eikels die enkel de krenten uit de pap vissen quote:Done that en ik sta er nog steeds helemaal achter |
|
Morgen alweer! Heb er zin in! Ben ook zeer benieuwd naar de heropende/hernieuwde Baroeg! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Ik was er! En ik mag dan niet in Amsterdam zijn opgegroeid, maar ik ben er geboren en ik woon er. Maar het is wel waar, de meeste Amsterdamse metalheads die ik ken houden niet van kamperen. Mietjes... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Anders ik wel. Ik ga samen met mijn broeder |
|
ik werk in Amsterdam in een cd winkel dus denk dat ik het wel aardig meekrijg, maar wel raar om te zeggen dat de scene hier niks voor stelt en Amsterdam geen scene heeft. |
|
quote: Ik was je maar aan het plagen hoor. Ik ben zelf ook geen agrariër, al ben ik opgegroeid naast het erf van mijn buurman boer Strijker. Veel plezier, ik zou Lividity ook graag nog eens willen zien. Ps. Die foto was genomen in New York. Niet door mij trouwens, ik houd van vrouwen. Pps. Ik zou zelf persoonlijk niet in Amsterdam willen wonen, maar dat heeft niets te maken met de metalscene, ik zie mezelf meer als iemand die overal bijhoort, een soort van drop-in, zeg maar. Edit: Ppps. Ik heb totaal geen verstand van de Amsterdamse metalscene. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-09-2007 14:59] |
|
quote: errrrrrrrrrrrr Maar goed, ik vind jou ook niet een standaardrandstedelijke .. Jij hebt namelijk wel zelfspot. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |