|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ahja, toen kon ik niet gaan. Die keer dat ik geweest ben was eind vorig jaa ergens. |
|
de bassit vertelde ons dat ze met neiuwe album bezig zijn , helft gaat beer drinking songs worden, de andere helft van de cd willen ze een "depressive pshychoses" sfeer op het publiek laten overkomen, ben zeer benieuwd hoe dit gaat klinken |
|
quote:die eerste helft lijkt me een erg gaaf idee |
|
hm... het viking gehalte gaat omlaag zo te horen |
|
Eerst afwachten,dan pas oordelen! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vond Thyrfing op Wacken flink heerschen. Ik wacht wel tot de nummers echt beschikbaar zijn om te luisteren LAI LAI HEI |
|
duurt nog wel jaartje ofzo want ze waren er nog niet zo ver mee maar het scheen dat het nogal kut met hun ging in priveleven enzo met normale werk en weet ik het allemaal en daarom willen ze dus de sfeer van hoe kut het leven soms is overbrengen op het publiek, maar dan ok weer de vrolijkheid van het bier drink genot erbij dat er altid ngo hoop is ofzo maarja nog ff tijdje wachten |
|
quote: "Least favourite Thyrfing moment Dynamo Open Air 1999. I still haven't seen the video from that gig and probably never will." zij vonden het zelf ook maar niets [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 14-08-2003 15:07] |
|
Karmageddon media heeft Valdr Galga opnieuw uitgebracht; dit is geen remaster, en geen extra nummers alleen een jewel case ipv een digipack met een extra foto in 't boekie: wat schieten we hier in godsnaam mee op? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zeik anders niet; boeiend |
|
Wordt het trouwens niet eens tijd voor een nieuw thyrfing album? |
|
quote: STFU!!! Ik heb het simpelweg over het beleid van een label. Waarom zo'n release? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: afgelopen wacken zei kimmy dat ze rond deze tijd de studio weer ingingen, denk dat het begin/half 2005 wordt dat de nieuwe uitkomt "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:waarom niet [denken zij waarschijnlijk]? Wat boeit het? |
|
quote: het is ook alleen maar een re-print omdat thyrfing en valdr galga uitverkocht waren. |
|
quote: Hier nog wat druppeltjes: http://caferace.student.utwente.nl/~picserver/img.php?/1LB929K52416/VHW6XLZI01PH/JPEG/1086203046//422i [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-06-2004 21:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Waaaaaaaa? Daar had ik bij willen zijn!! Masturbation is not the same. |
|
quote: Evenals op mijn playlist van 5 december 2002. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Dat ik voor een tientje Valdr Galga heb kunnen scoren [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 02-06-2004 22:19] |
|
quote:Komt deze CD nog? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hi, I agree that the site has been "dead" for a long time now. But I can tell you that news will start coming up there beginning at next week, and there WILL be a new album in 2005. Most likely in late summer/early autumn. all the best Patrik |
|
Reuzenschop! (ivm een gesloten topic) Bruce Banner |
|
Thyrfing zal op 21 november hun nieuwe album getiteld “Farsotstider” (“Times of Plague”) uitbrengen. Tot die tijd kun je vast naar dit nummer luisteren. http://www.swedenrockmagazine.com/thyrfing/Jag_Spar_Fordarv.mp3 Ik vind het zelf toch een stuk minder catchy dan Vansinnesvisor. Maarja daar moest ik op het begin ook flink aan wennen. |
|
quote: Dit album is inmiddels al volledig van het internet af te plukken, maar dat mag natuurlijk niet en daarom weet ik ook nergens wat van af. Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |